Summary of the chapters 1-11 and 13-18 from Services Marketing written by Alan Wilson Valerie A. Zeithaml Mary Jo Bitner & Dwayne D. Gremler 2nd European edition.
Hoofdstukken: H1 H3 H4 (Paragraaf 10.1 tot en met 10.7)
Grondslagen van de marketing achtste druk. Samenvatting van alle belangrijke begrippen
Complete samenvatting van het boek Retailmarketing. H1 t/m 24 ; duidelijk samengevat met alle belangrijke begrippen overzichtelijk beschreven Frank Quix & Rob van der Kind - Dutch version - 5th edition
2015-16 MOM management summary chapter 5
Samenvatting van het boek Strategische Marketingplanning van Karel Jan Alsem. Hoofdstukken 234561011
Verkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenEen duidelijke aanpak van category management in online en offline retail.
The summary is written with care and comes with high-quality images tables and figures. The summary will be updated constantly so please feel free to give feedback.
The summary is written with care and comes with high-quality images tables and figures. The summary will be updated constantly so please feel free to give feedback.
Uitgebreide samenvatting van het boek marketingcommunicatie
Uitgebreide samenvatting van het boek Media en Reclame
Uitgebreide samenvatting met ondersteunende afbeeldingen
Uitgebreide samenvatting met ondersteunende afbeeldingen
Uitgebreide samenvatting van het Basisboek Sales
Uitgebreide samenvatting met ondersteunende afbeeldingen
Uitgebreide samenvatting over het boek Grondslagen van Marketing
Summary of Integrated Advertising, Promotion and Marketing Communications.
Deze samenvatting bevat alle aantekeningen uit mijn lessen marketing, informatie uit extra kennisclips en is gebaseerd op het boek Kotler, et al., Marketing for Hospitality and Tourism 6th edition.
Samenvatting voor het tentamen dienstenmarketing SPECO jaar 1.
Samenvatting van de hoofdstukken 1,2,3,5,7,8,10,11,12,14,15,18,19 van het boek Principles of Marketing geschreven door Kotler and Armstrong. Ik heb de samenvatting gemaakt en gebruikt voor het vak Marketing aan de RUG van de studie E&BE.