Bereid u goed voor met samenvattingen, notities en oefenexamens van bijvoorbeeld Customer Relationschip Management en Productiviteit of andere vakken voor de opleiding Small Business en Retail Management aan de Stenden Hogeschool. Download direct de samenvattingen die u zinnen, en haal betere cijfers voor uw examens van Small Business en Retail Management.
Dit is een super compacte samenvatting van gesprekvoering in de juridische praktijk - 4e druk 2021. Hoofdstuk 1-14 zijn samengevat. Alleen de belangrijkste onderdelen voor het tentamen worden besproken. Prettig en snel leesbaar.
Stenden Hogeschool / Small Business en Retail Management / Samenvatting Gespreksvoering in de Juridische Praktijk - 4e druk 2021 - Hoofdstuk 1 - 14 Gespreksvoering in de juridische praktijk door Victoria van den DoelDit is een tentamen samenvatting voor Gesprekken in Organisaties van Hoogland, de 6e druk 2017. Alle hoorcolleges heb ik er in gedaan en hebben erg geholpen om het tentamen ook te halen. Geschreven in mei 2022.
Stenden Hogeschool / Small Business en Retail Management / Tentamen samenvatting Gesprekken in Organisaties - 6e druk 2017 - Alle hoorcolleges 1-5 voorbereiding op het tentamen Gesprekken in organisaties door HooglandDit is een compleet theoretisch kader van SBRM Stenden Leeuwarden 2021. Als je minder tijd hebt om onderzoek te doen naar klantwaardering en het beïnvloeden daarvan, is dit document handig. Zie de eerste 3 pagina's voor de complete inhoud. Ik heb alle ond...
Stenden Hogeschool / Small Business en Retail Management / Voorbeeld theoretisch kader beïnvloeden klant tevredenheidDe eerste 4 hoofdstukken van Nima-A van Tak & Smal. Geschreven in januari 2021. Met logische subhoofdstukken en wat weer regelafstand om wat prettiger te lezen (vindt ik). Leestijd 20 minuten, het is prima te doen en het zit er zo in. Ik heb de belangrijks...
Stenden Hogeschool / Small Business en Retail Management / Samenvatting NIMA-A Marketing Kernstof-A Tak & Smal Hoofdstuk 1 t/m 4 NIMA A Marketing Kernstof A Tak & Smal door J.C.A. SmalDit zijn 2 interviews voor een organisatie die haar optimale marktpositionering wil bepalen. Interview 1 is voor de organisatie, interview 2 voor de klanten. De vragen zijn van toepassing op iedere dienst of product en iedere organisatie. De vragen zijn op...
Stenden Hogeschool / Small Business en Retail Management / Interviewvragen bedrijfspositionering Osterwalder en McKinsey Value Proposition Value Proposition DesignGeslaagde afstudeerscriptie van juli 2019 NHL Leeuwarden, Small Retail en Business Management. Onderwerp: positieve beïnvloeding klantwaardering. Context: AH supermarkt. Compleet praktijkonderzoek (met interviewvragen en resultaten), uitgebreid theoretisc...
Stenden Hogeschool / Small Business en Retail Management / Beïnvloeding klantwaarderingVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenUitgebreide samenvatting van bijna het gehele boek consumentengedrag, de basis van André Weber. H1 t/m H4 en H6 t/m H11 inbegrepen.
Stenden Hogeschool / Small Business en Retail Management / ModuultoetsVoor leerjaar 1 van de opleiding Small Business & Retail Management een super uitgebreide samenvatting voor de jaartoets. De jaartoets betreft semester 1 en 2 voor de moduul rapporten: De Retailorganisatie / Consument en Omgeving / Marketing en Gastvrijhei...
Stenden Hogeschool / Small Business en Retail Management / JaartoetsVoor de opleiding Small Business & Retail Management (SBRM) de samenvatting Productiviteit voor de kennis toets in moduul twee in leerjaar twee. Uitgebreide samenvatting met modellen en uitleg.
Stenden Hogeschool / Small Business en Retail Management / Productiviteit Organiseren en ManagenHuman Resource Management (HRM) samenvatting voor de opleiding Small Business & Retail Management (SBRM) leerjaar twee. Uitgebreide samenvatting met modellen en uitleg.
Stenden Hogeschool / Small Business en Retail Management / HRM HRM voor de lijnmanager door Soest