Samenvattingen van het studieboek inleiding organisatiekunde - Loek ten Berge, Marco Oteman koop je op Knoowy om betere cijfers te halen voor uw examens.
Een samenvatting van hoofdstuk 1 tot en met hoofdstuk 8 van het boek Inleiding Organisatiekunde
HAS Hogeschool / Bedrijfskunde en Agribusiness / Inleiding Organisatiekunde Inleiding organisatiekunde door Loek ten Berge, Marco OtemanVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenInleiding organisatiekunde is een boek van Loek ten Berge, tot voor kort als docent verbonden aan de Faculteit Economie en Management aan de Hogeschool Utrecht. Het boek is opgebouwd aan de hand van het 7S-model van McKinsey (strategy, structure, systems, staff, skills, style en shared values). Door dit model is het boek overzichtelijk en praktisch hanteerbaar. Ieder hoofdstuk legt een S-begrip uit aan de hand van actuele praktijkvoorbeelden en uitgebreid casusmateriaal. Tot slot wordt het verband tussen de verschillende begrippen duidelijk gemaakt. In het afsluitende hoofdstuk wordt een kernachtig overzicht gegeven van de laatste trends en ontwikkelingen binnen de organisatiekunde. Loek ten Berge heeft ook het boek Dit is marketing! uitgebracht.