Communicatiekaart NL hoofdstuk 1 t/m 9
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Medialandschap Communicatiekaart van NederlandGrondslagen van marketing hoofdstuk 1 t-m 6
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Grondslagen van de marketing door B. Verhagesamenvatting van het boek wat is onderzoek? van Nel Verhoeven. hele boek!
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Wat is onderzoek door Nel Verhoevensamenvatting van het boek de media explosie.
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / de media explosie door Kees van Wijksamenvatting van het hele boek media ethiek.
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / media ethiek door Huub eversSamenvatting van het boek grondslagen van de marketing. Uitgebreid en duidelijk.
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Grondslagen van de marketing door Bronis VerhageVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadende internet scorecard 2.0, Geert jan Smeets en Joost steins Bisshop
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / De Internet Scorecard 2 0 door Geert-jan Smits en Joost Steins Bisschopdruk 8, piet bakker
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Communicatiekaart van Nederland door Otto ScholtenSamenvatting van Communicatie handboek. derde druk. H1,2,3,4,5,8,13
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Communicatiehandboek door Wil MichelsEen uitgebreide samenvatting voor hoofdstuk 1 tot en met 5 van Grondslagen van de Marketing
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Marketing Grondslagen van de Marketing door Bronis Verhage