Samenvattingen van het studieboek inleiding tot de marketing - Bronis Verhage koop je op Knoowy om betere cijfers te halen voor uw examens.
Samenvatting inleiding tot de marketing H1, H2, H4, h6.1, H8.1, H10.1, H11.1 marketingmix, segmentatie, doelgroep, positionering, SWOT-analyse, confrontatiemix, concurrentiestrategieën van Porter, soorten groeistrategieën, marketingmanagement. Met deze s...
(cijfer 8,2) In deze samenvatting ontbreekt hoofdstuk 12. Ook zijn niet alle paragrafen opgenomen. Ik zou het erg fijn vinden als je een recensie achterlaat!
Verkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenInleiding tot de marketing is geschreven door Bronis Verhage, Nederlands bekendste schrijver op het gebied van marketing. Dit boek laat studenten kennismaken met het vakgebied marketing en leert ze hoe ze een slagvaardig marketingbeleid kunnen uitstippelen. Het boek gaat in op actuele inzichten, ontwikkelingen en trends op marketinggebied. Het geeft bijvoorbeeld uitgebreid de doorbraak van online marketing, de invloed van sociale media op het koopgedrag en de toenemende internationalisering van het management weer. Het boek is zeer compleet, maar dankzij de compacte en toegankelijke schrijfstijl van de auteur is het toch beknopt.