Samenvatting H1 basisboek online marketing 4e druk. Sorry voor de spelfouten af en toe.. Ik zal nog meerdere samenvattingen binnenkort updaten. Let wel op dat dit boek de 4e druk is, dus er zal wel een verschil zijn met de 3e druk
Samenvatting H1 basisboek online marketing 4e druk. Sorry voor de spelfouten af en toe.. Ik zal nog meerdere samenvattingen binnenkort updaten. Let wel op dat dit boek de 4e druk is, dus er zal wel een verschil zijn met de 3e druk
Samenvatting van de gehele stof voor het tentamen van De Onderzoeker (Boek: Principes van Marktonderzoek, A. Burns & R. Bush). Duidelijke/concrete samenvatting met begrippen én definitie, opsommingen en voorbeelden. D.m.v. deze samenvatting heb ik een 9 v...
Samenvatting van de gehele stof voor het tentamen van De Onderzoeker (Boek: Principes van Marktonderzoek, A. Burns & R. Bush). Duidelijke/concrete samenvatting met begrippen én definitie, opsommingen en voorbeelden. D.m.v. deze samenvatting heb ik een 9 v...
Uitgebreide samenvatting van de 9e (nieuwe!) druk het boek: 'Grondslagen van de marketing' van Bronis Verhage en Marjolein Visser. Tentamenstof van het vak Internationale marketing en communicatie van leerjaar 2 van opleiding communicatie van de HAN in N...
Uitgebreide samenvatting van de 9e (nieuwe!) druk het boek: 'Grondslagen van de marketing' van Bronis Verhage en Marjolein Visser. Tentamenstof van het vak Internationale marketing en communicatie van leerjaar 2 van opleiding communicatie van de HAN in N...
Dit is de nieuwste paper Marketingcommunicatie van het NTI Marketingcommunicatie en Branding (Communicatie en Multimediadesign. Het Dagmar-model wordt gebruikt om de paper te schrijven en is verplicht. Eenvoudig leesbaar en goed als voorbeeld te gebruiken....
Dit is de nieuwste paper Marketingcommunicatie van het NTI Marketingcommunicatie en Branding (Communicatie en Multimediadesign. Het Dagmar-model wordt gebruikt om de paper te schrijven en is verplicht. Eenvoudig leesbaar en goed als voorbeeld te gebruiken....
Dit is een samenvatting van het boek Basisboek interne communicatie druk 9 (herziene druk). Het is hoofdstuk 4 Onderzoek. Te gebruiken voor verschillende studies. Ook verkrijgbaar in bundels.
Dit is een samenvatting van het boek Basisboek interne communicatie druk 9 (herziene druk). Het is hoofdstuk 4 Onderzoek. Te gebruiken voor verschillende studies. Ook verkrijgbaar in bundels.
Dit is een geslaagd implementatieplan van de opleiding Creative Design en Implementation van de Hogeschool Rotterdam. Onderwerp: het veiliger maken van een werkplek in een grote Nederlandse organisatie. Dit is een pittige opdracht die behoorlijk veel lijkt...
Dit is een geslaagd implementatieplan van de opleiding Creative Design en Implementation van de Hogeschool Rotterdam. Onderwerp: het veiliger maken van een werkplek in een grote Nederlandse organisatie. Dit is een pittige opdracht die behoorlijk veel lijkt...
Verkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Dit is een samenvatting van het boek Basisboek interne communicatie druk 9 (herziene druk). Het is hoofdstuk 3 Twee visies op interne communicatie. Te gebruiken voor verschillende studies
Dit is een samenvatting van het boek Basisboek interne communicatie druk 9 (herziene druk). Het is hoofdstuk 3 Twee visies op interne communicatie. Te gebruiken voor verschillende studies
Samenvatting van het tentamen Reputatie en Relatie met de onderwerpen: Stakeholdermanagament, Crisiscommunicatie en Gedrag & Alignment. Met onderwerpen als: RepTrak model, Behaviour Change Wheel, Perspectievenmodel, Participatiespectrum, Missiemotor model...
Samenvatting van het tentamen Reputatie en Relatie met de onderwerpen: Stakeholdermanagament, Crisiscommunicatie en Gedrag & Alignment. Met onderwerpen als: RepTrak model, Behaviour Change Wheel, Perspectievenmodel, Participatiespectrum, Missiemotor model...
Samenvatting van het Communcatie Handboek van Wil Michels. Hoofdstuk 1, 2, 5, 6, 7, 13, 14, 15, 16. Voor communicatiestudenten. Behandelt onderwerpen zoals trends, basisbegrippen, communicatiemodaliteiten, positionering, doelgroepen, concepten en nog veel...
Samenvatting van het Communcatie Handboek van Wil Michels. Hoofdstuk 1, 2, 5, 6, 7, 13, 14, 15, 16. Voor communicatiestudenten. Behandelt onderwerpen zoals trends, basisbegrippen, communicatiemodaliteiten, positionering, doelgroepen, concepten en nog veel...
Volledige en bondige samenvatting van de 2e editie van het boek Beeldtaal. Voor communicatie en journalistiek studenten. Inclusief duidelijke uitleg van de Gestaltwetten, semiotiek en retorica. Informatie over het boek: Beeldtaal: Perspectieven voor make...
Volledige en bondige samenvatting van de 2e editie van het boek Beeldtaal. Voor communicatie en journalistiek studenten. Inclusief duidelijke uitleg van de Gestaltwetten, semiotiek en retorica. Informatie over het boek: Beeldtaal: Perspectieven voor make...
Dit is een samenvatting van het boek Basisboek interne communicatie druk 9 (herziene druk). Het is hoofdstuk 2 Communicatie in organisaties. Te gebruiken voor verschillende studies.
Dit is een samenvatting van het boek Basisboek interne communicatie druk 9 (herziene druk). Het is hoofdstuk 2 Communicatie in organisaties. Te gebruiken voor verschillende studies.
Dit is een nieuwe module interne communicatie van NCOI uit februari 2022. Opdracht: zoek een praktijkprobleem en zorg voor een adviesplan waarmee interne bedrijfscommunicatie verbeterd kan worden. Ik heb de inhoudsopgave er in gelaten zodat je kunt zien wa...
Dit is een nieuwe module interne communicatie van NCOI uit februari 2022. Opdracht: zoek een praktijkprobleem en zorg voor een adviesplan waarmee interne bedrijfscommunicatie verbeterd kan worden. Ik heb de inhoudsopgave er in gelaten zodat je kunt zien wa...
Dit is een samenvatting van het boek Basisboek interne communicatie druk 9 (herziene druk). Het is hoofdstuk 1 Context van interne communicatie. Te gebruiken voor verschillende studies.
Dit is een samenvatting van het boek Basisboek interne communicatie druk 9 (herziene druk). Het is hoofdstuk 1 Context van interne communicatie. Te gebruiken voor verschillende studies.
Dit is een nieuwe, supercompacte samenvatting van De Manager en de Professional in Dialoog, geschreven voor NCOI Communicatie. Het hele boek wordt behandeld, maar alleen de meest belangrijke punten voor het tentamen.
Dit is een nieuwe, supercompacte samenvatting van De Manager en de Professional in Dialoog, geschreven voor NCOI Communicatie. Het hele boek wordt behandeld, maar alleen de meest belangrijke punten voor het tentamen.
Ook geen zin om 40 uur lang de cursus te volgen? Dan is dit document voor jou, want in no time behaal jij jouw certificaat. In dit document kunt je namelijk alle antwoorden vinden voor het certificaat van Basisprincipes van Online Marketing. Allereerst m...
Ook geen zin om 40 uur lang de cursus te volgen? Dan is dit document voor jou, want in no time behaal jij jouw certificaat. In dit document kunt je namelijk alle antwoorden vinden voor het certificaat van Basisprincipes van Online Marketing. Allereerst m...
Zet een experimentje op om te onderzoeken of jij in een filter bubble zit. Hiermee ga jij onderzoeken of de filter bubble bestaat. Onderzoeken naar de filter bubble spreken elkaar tegen. Zowel door eigen selectie als door de algoritmen van websites ontsta...
Zet een experimentje op om te onderzoeken of jij in een filter bubble zit. Hiermee ga jij onderzoeken of de filter bubble bestaat. Onderzoeken naar de filter bubble spreken elkaar tegen. Zowel door eigen selectie als door de algoritmen van websites ontsta...
Voor de Individuele Opdracht kies je een product (goed of dienst) en duik je in de belevingswereld van een klant. Wie is hij/zij? Wat is belangrijk in zijn/haar wereld? Wat is het koopproces van het product dat de klant volgt? Voor welke argumenten is een ...
Voor de Individuele Opdracht kies je een product (goed of dienst) en duik je in de belevingswereld van een klant. Wie is hij/zij? Wat is belangrijk in zijn/haar wereld? Wat is het koopproces van het product dat de klant volgt? Voor welke argumenten is een ...
Opdracht in het kort: Binnen deze individuele opdracht doe je onderzoek bij experts en gebruikers uit jouw eigen netwerk. Niet met het doel om goedkeuring te krijgen, maar met het doel om feedback te verzamelen en die te vertalen naar inzichten die je hel...
Opdracht in het kort: Binnen deze individuele opdracht doe je onderzoek bij experts en gebruikers uit jouw eigen netwerk. Niet met het doel om goedkeuring te krijgen, maar met het doel om feedback te verzamelen en die te vertalen naar inzichten die je hel...
Opdrachtomschrijving in het kort: Met deze opdracht ga je ervoor zorgen dat je als smart connector op de hoogte bent van trends en ontwikkelingen en snapt binnen welk spanningsveld CEM aan de orde is en welke krachten er binnen dit veld zijn, begrijp je wa...
Opdrachtomschrijving in het kort: Met deze opdracht ga je ervoor zorgen dat je als smart connector op de hoogte bent van trends en ontwikkelingen en snapt binnen welk spanningsveld CEM aan de orde is en welke krachten er binnen dit veld zijn, begrijp je wa...
Samenvatting van alle lessen in periode 2 van medialandschap planning. Het gaat onder andere over communicatiemiddelen, communicatiekanalen, communicatiestrategie, BOE-model, KPI's
Samenvatting van alle lessen in periode 2 van medialandschap planning. Het gaat onder andere over communicatiemiddelen, communicatiekanalen, communicatiestrategie, BOE-model, KPI's