Samenvattingen van het studieboek Merkenmanagement - R. Riezebos koop je op Knoowy om betere cijfers te halen voor uw examens.
Uitgebreide samenvatting van Merkenmanagement, 2e druk van R. Riezebos. ISBN: 9789020732085. Dit uittreksel van Merkenmanagement is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is compleet samengevat.
Samenvatting: Strategisch Merkenmanagement. Hoofdstuk: 1, 2, 6, 11 en 14. Een beknopte samenvatting van 17 bladzijde met alle belangrijke aspecten van het moeizame boek. Mét plaatjes.
Samenvatting van het boek: Merkenmanagement. Hoofdstuk 1 en 2.1.
Verkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploaden