Samenvattingen van het studieboek Principes van marktonderzoek - A.C. Burns, R.F. Bush koop je op Knoowy om betere cijfers te halen voor uw examens.
Uitgebreide samenvatting van Principes van marktonderzoek, 6e druk van Alvin C. Burns en Ronald F. Bush. ISBN: 9789043017244.Dit uittreksel van Principes van marktonderzoek is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren...
Samenvatting van de gehele stof voor het tentamen van De Onderzoeker (Boek: Principes van Marktonderzoek, A. Burns & R. Bush). Duidelijke/concrete samenvatting met begrippen én definitie, opsommingen en voorbeelden. D.m.v. deze samenvatting heb ik een 9 v...
Een complete samenvatting van het hele boek inclusief tabellen & figuren!
Uitgebreide samenvatting van het boek principes van marktonderzoek
Begrippen mmo hst 1/3/4/5/7/8 Van boek Principes van marktonderzoek druk 2
Deze samenvatting bevat de volgende paragrafen: 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 2.1, 3.1, 3.2, 3.6, 3.7, 4.1, 4.2, 4.3, 5.1, 5.2, 5.3, 5.4, 6.1, 6.3, 6.4, 6.5, 7.1, 7.2, 8.4, 8.5, 8.6, 8.9, 10.1, 10.2, 10.3, 12.1, 12.2, 12.3, 12.4, 12.5, 13.3, 13.4
Verkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenUitgebreide samenvatting van de hoofdstukken 1,2,3,4,5 en 6
Dit document is een uitgebreide samenvatting van het vak marketingonderzoek. Deze samenvatting is geschreven uit hoofdstuk 1 tot en met hoofdstuk 9 uit het boek: 'Principers van marktonderzoek' 7e editie van Alvin C. Burns en Ronald F. Bush
Dit document beschrijft: - Copy test - Pre test - Posttest