Samenvattingen van het studieboek Basiskennis Marketing - Co Bliekendaal & Ton van Vught koop je op Knoowy om betere cijfers te halen voor uw examens.
Dit is een samenvatting van het boek 'Basiskennis Marketing' Dit boek gebruik je bij het leren voor je Nima Basiskennis examen.
Het basiskennis marketing boek bestaat uit maar liefst 284 pagina's! Deze samenvatting bestaat uit slechts 59 pagina's. De samenvatting bevat plaatjes met een bijbehorende uitleg, daarnaast worden de belangrijke begrippen aangeduid met een opvallend kleurt...
Dit is de samenvatting van Basiskennis marketing Editie 6. Goede samenvatting voor het leren.
Dit is een samenvatting van het boek 'Basiskennis Marketing' Dit boek gebruik je bij het leren voor je Nima Basiskennis examen.
Een duidelijke samenvatting van Basiskennis Marketing Zesde druk. Van Co Bliekendaal en Ton van Vught. Over de hoofdstukken 1 tot en met 5. Het document is opgebouwd per hoofdstuk per paragraaf. Op de eerste paar pagina's staat een inhoudsopgave waarmee je...
Een duidelijke samenvatting van Basiskennis Marketing 6de druk. Van Co Bliekendaal en Ton van Vught. Over de hoofdstukken 1 tot en met 10. Het document is opgebouwd per hoofdstuk per paragraaf. Op de eerste paar pagina's staat een inhoudsopgave waarmee je ...
Verkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenEen duidelijke samenvatting van Basiskennis Marketing 6de druk. Van Co Bliekendaal en Ton van Vught. Over de hoofdstukken 1 tot en met 10. Het document is opgebouwd per hoofdstuk per paragraaf. Op de eerste paar pagina's staat een inhoudsopgave waarmee je ...
Basiskennis marketing van Nima A Uitgever: van Noordhoff Uitgevers Geschreven door Co Bliekendaal % Ton van Vught
Dit is een samenvatting van hoofdstuk 5 van het boek basiskennis marketing. Het hoofdstuk heet koopbeïnvloedende factoren en gaat o.a. over: - behoeften, attitudes en motieven - de invloed van cultuur, sociale klasse, referentiegroepen en gezinssamenstell...