€ 2.99

Uitwerking 7-S model McKinsey - Grote frachiseorganisatie Nederland - In begrijpelijke taal uitgelegd - Zelf simpel context aanpassen

Uitwerking 7-S model McKinsey - Grote frachiseorganisatie Nederland - In begrijpelijke taal uitgelegd - Zelf simpel context aanpassen

Dit is het uitgewerkte 7-S model van McKinsey dat in nagenoeg iedere marketingscriptie terug komt. Alles is al ingevuld, je hoeft alleen je eigen bedrijf er nog maar van te maken. Scheelt bakken werk :-)

Preview document (4 van de 13 pagina's)

Unlock document

Download alle 13 pagina's voor € 2,99

Document in winkelwagen
Meld schending auteursrecht Meld schending auteursrecht

Voordelen van Knoowy

€ 2,99

Document in winkelwagen
  • check Niet tevreden? Geld terug
  • check Document direct te downloaden
  • check Ontvang gratis oefenvragen bij document

Specificaties

Verkoper

Geslaagde scripties

709 documenten geüpload

1578 documenten verkocht

Verdienen aan je samenvattingen?

icon 2

Maak je zelf samenvattingen of heb je nog uitgewerkte opdrachten liggen? Upload je documenten dan op Knoowy en verdien geld.

Document uploaden

Al meer dan 146.000 tevreden studenten

  • EBELMANS
    EBELMANS

    Prima ervaring, vlotte betaling, alles vlot kunnen downloaden Zeker voor herhaling vatbaar.

  • Bianca
    Bianca

    Ik vind Knoowy de max! Door de hulp van andere studenten kan ik mijn examens makkelijker halen.

  • Pinjeu
    Pinjeu

    Prima service, snelle afhandeling. Ik ga hiervan gebruik maken gedurende mijn hele studie.

  • Arjan5575
    Arjan5575

    Weer een goede ervaring met Knoowy. Makkelijk en snel een nette samenvatting.

  • Bente Heyrman
    Bente Heyrman

    Het uploaden en verkopen van mijn documenten verloopt altijd super vlot, alles word eigenlijk al door Knoowy geregeld! Leuk dat medestudenten ook iets aan mijn documenten hebben!

  • Petra    van Berghe
    Petra van Berghe

    Ik vind Knoowy erg handig om samenvattingen van mijn opleiding te kopen.

  • RaniaF
    RaniaF

    Betrouwbaar platform om kwaliteitsvolle samenvattingen te vinden en een aangename en gemakkelijke website om te gebruiken

  • FCW
    FCW

    Handig te gebruiken bij het leren en er is veel aanbod op de website.

Inloggen via e-mail
Nieuw wachtwoord aanvragen
Registreren via e-mail
Winkelwagen
  • loader

Actie: ontvang 10% korting bij aankoop van 3 of meer items! Actie: ontvang 10% korting bij aankoop van 3 of meer items!

Actie: ontvang 10% korting bij aankoop van 3 of meer items!

loader

Ontvang gratis €2,50 bij je eerste upload

Help andere studenten door je eigen samenvattingen te uploaden op Knoowy. Upload ten minste één document en krijg gratis € 2,50 tegoed.

Upload je eerst document