Een samenvatting van Marketing & Strategie, Financieel & Logistiek, Marketingbeleid, New Business Creation en Management & Logistiek
Alles duidelijk uitgelegd en ingedeeld in hoofdstukken. Op het eind van ieder hoofdstuk staat een kleine evaluatie en wat je eventueel nog meer kunt doen om te oefenen.
HAN University of Applied Sciences / Ondernemerschap & Retailmanagement / MarketingbeleidAlles over logistiek & management: Strategievorming, missie (Koster & Stolze), visie (corporate vision), organisatiedoelen, strategisch beleidsplan, algemene organisatiedoelen, besluitvorming, plannen vs rapportages, cultuurtypen, machtsspreiding, sam...
HAN University of Applied Sciences / Ondernemerschap & Retailmanagement / Management & LogistiekEen uitgebreide samenvatting met alles wat je nodig hebt voor Marketing & Strategie! model van Ansoff, marktpenetratie, marktontwikkeling, productontwikkeling, diversificatie, groeien, concurrentiestrijd, distributiekanaal, marketingplannings-proces, m...
HAN University of Applied Sciences / Ondernemerschap & Retailmanagement / Marketing & StrategieSamenvatting New Business Creation (NBC). Ik heb hiermee een 7,5 gescoord! Hierin wordt bijvoorbeeld uitgelegd wat het Business Model Canvas (BMC) is en wat hierin alle onderdelen zijn. Datzelfde heb ik ook gedaan voor de waardepropositie Canvas van Alex Oster...
HAN University of Applied Sciences / Ondernemerschap & Retailmanagement / New Business Creation (NBC)Samenvatting financieel & logistiek waarmee ik zelf een 9,4 heb behaald! Alles van balansen wordt uitgelegd inclusief toelichting van begrippen. Gouden balansregel wordt toegelicht samen met een voorbeeld. De vijf stappen van het financieel plan wordt to...
HAN University of Applied Sciences / Ondernemerschap & Retailmanagement / Financieel & Logistiek
Nu nog hopen op een voldoende