Deze samenvatting houdt Business English in dit is een apart deel naast Legal English
Deze samenvatting houdt alles in dat we gezien hebben in het eerste semester van Engels.
Evaluatie van een therapiebeurt Evaluatie van de huiswerkopdrachten Evaluatie van subdoelen Evaluatie van de beleving van de therapiebeurt en de therapeutische relatie Tussentijdse en eindevaluatie
Inhoud van een logopedisch / audiologisch behandelplan Het ordenen van behandeldoelen (volgorde aanbrengen) 5 criteria van Brinkman: Dynamisch karakter van een behandelplan Voorbereiding van een therapiesessie Uitvoering van de therapiesessie Thuis...
Wat is een behandeldoel? Wade 2 kenmerken: Stoornis vs. cliëntgerichte doelbepaling Cliëntgerichte hulpverlening Bradley, Bogardus, Tinetti & Inouye Wat als communiceren over wensen en doelen bemoeilijkt wordt door de stoornis zelf ? Soorten behand...
Hinderlijke emoties ontwikkelen tegelijk met en als gevolg van De therapeut heeft 3 aangrijpingspunten: Prikkels Betekenis Rationeel-emotieve gedragstherapie (REBT) Cognitieve Therapie volgens Beck Mindfulness en Acceptance strategieën Emotie Synthese
Verkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenIn deze samenvatting zijn de lessen en het boek samengevat. Oefeningen staan hier ook in.
Vaardigheidstraining / gedragsveranderingtechnieken Gedragsanalyseschema Werken met uitlokkende prikkels Technieken 1. Perceptietraining en verstrekken van informatie 2. Wegnemen en / of aanbieden van uitlokkende prikkels 3. Modeling en instructieleren 4. ...
Belemmerende factoren bij het leren van vreemde talen: Orthografische transparantie van een taal Verschil in beginsituatie Opbouw in het onderwijs Diagnose dyslexie Begeleiding 1e pijler: uitspraak/verklanking 2e pijler: betekenis 3e pijler: spelling Aansl...
Beïnvloedende factoren BL Denkcategorieën van BL Leesstrategieën BL: Een kind maakt fouten in BL Concreet oefenen van leesstrategieën Behandeling VTBL Wat oefenen we? Hoe oefenen we? Waarmee rekening tijdens remediëring? Oefenprogramma
Doel van de spellingbehandeling Principes therapie spelling volgens Ruijssenaars et al. Kennistypen / kwaliteit van kennis Van diagnose naar behandeling
Ik als logopedist! Aard van dyslexiebehandeling Recente meta analyse Situering therapie TL Doel therapie TL Focus therapie TL SDN (Stichting Dyslexie Nederland): kenmerken therapie dyslexie/TL directe instructiemodel I. Orthodidactische visie (A. VAN ...
Doel dyslexiebehandeling Rol van omgeving De logopedische behandeling volgens orthodidactische principes Orthodidactische behandeling Bedenking bij compenserende maatregelen STICORDI - maatregelen Kenmerken behandeling dyslexie volgens SDN
Zorgcontinuüm Logopedische diagnostiek van leerproblemen Uitgangspunt bij diagnostiek: HGW / HGD HGD: de 5 fasen in het diagnostisch proces Wat kan ik als logopedist doen met CHC intelligentieonderzoek?
DMT: 3 minuten toets AVI toetskaarten CITO Vlaamse normering van de AVI toets LAT (Niessen en Boey) LVT (Niessen en Boey) ST 1 6 Therapie spelling Therapie technisch lezen
Dit is een voorbeeld van de opdracht die je moet maken voor geschiedenis 2de graad. In dit document zie je dus mijn opdracht die ik maakte voor mijn examen én mijn werkwijze. DISCLAIMER: dit voorbeeld mag je niet overnemen voor je eigen verslag. De exam...
Het is een samenvatting waarbij alle punten op de vakfiche 'bedrijfseconomie' beantwoord worden. Bij het maken van deze samenvatting heb ik gebruik gemaakt van mijn schoolboeken van het 5de en 6de middelbaar, maar ook door het gebruik van online research.
Samenvatting van alle lessen neurogenetica uit de 1ste master van de richting Biomedical sciences aan UGent met als major neurosciences, opgenomen lessen volledig uitgetypt
Samenvatting van alle lessen Neurobiologie 1ste master Biomedical sciences major neurosciences UGent Opgenomen lessen volledig en zo duidelijk mogelijk uitgetypt Afbeeldingen zijn aanwezig
Dit is een samenvatting van Reflectie- en sociale vaardigheden. Ik behaalde 15/20 voor dit examen. Deze samenvatting is gebaseerd op het handboek: Communicatie zonder frustratie in het onderwijs. Deze samenvatting is van de Inleiding + hoofdstukken 1, 2, 3...