Bereid u goed voor met samenvattingen, notities en oefenexamens van bijvoorbeeld Marketing en projectmanagement en Marketing (en projectmanagement) of andere vakken voor de opleiding Wellbeing en Vitaliteitsmanagement aan de Katholieke Hogeschool VIVES. Download direct de samenvattingen die u zinnen, en haal betere cijfers voor uw examens van Wellbeing en Vitaliteitsmanagement.
Samenvatting van het vak fysiologie. De delen die worden besproken zijn; de 5 niveaus, moleculair stelsel, cellulair stelsel, energiemetabolisme, bouw en functie van de skeletspieren, Hart en bloedsomloop, ademhalingsstelsel en stofwisseling, spijsverteri...
Ik ben een student uit de richting Wellbeing- en vitaliteitsmanagement. Dit is een goede samenvatting voor iedereen die dit handboek gebruikt: onderzoeksvaardigheden voor onderwijs, zorg en welzijn.
Ik ben een student in de richting Wellbeing- en vitaliteitsmanagement in Vives Kortrijk. Dit is een goede samenvatting indien je het handboek 'Marketing de basisprincipes' hebt. Er zit ook een klein deeltje van projectmanagement bij als laatste hoofdstuk.
Ik ben een student uit de richting Wellbeing- en vitaliteitsmanagement in Vives Kortrijk. Dit is een samenvatting van voedingsleer. Hoofdstukken zijn: voedingspatronen en voedingsgedrag, inleiding voedingsleer, koolhydraten, eiwitten, voedings- en beweging...
Ik ben een student in de richting Wellbeing- en vitaliteitsmanagement in vives kortrijk. Dit is een samenvatting voor het vak 'inleiding psychologie'. De hoofdstukken in deze samenvatting zijn: Wat is psychologie, de hersenen en het zenuwstelsel, de waarne...
Omvat alle kennis die je moet hebben het examen van fysio met 2 vingers in de neus te halen. alles uitgebreid en deftig uitgelegd.
Verkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenSamenvatting van voedingsleer Auteur is Kathy Jansens Hogeschool Vives Kortrijk
Samenvatting van het boek Marketing - de basisprincipes. Auteur Katheline De Lembre