Samenvattingen van het studieboek principes van marketing koop je op Knoowy om betere cijfers te halen voor uw examens.
zelf van eerste keer geslaagd op dit examen samenvattingen van eerste deel van je examen adhv ppt, leerkracht en boek gemaakt examentips inbegrepen 8e editie van principes van marketing ben zelf elke les aanwezig
Hogeschool PXL / Bedrijfsmanagement / marketing management Principes van Marketing8e editie van boek H7 -- eerste deel van je examen examentips toegevoegd gewerkt adv ppt, boek en info tijdens les zelf vanaf de eerste keer geslaagd op dit examen!
Hogeschool PXL / Bedrijfsmanagement / marketing management Principes van Marketing door Philip Kotler, G. ArmstrongVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenP. Kotler en G. Armstrong beschrijven in hun boek Principes van de marketing over de basis van marketing. De schrijvers weiden in hun boek uit over het creëren van waarde voor klanten, merken opbouwen, marketingstrategieën, en de welbekende vier P's (Product, Prijs, Plaats en Promotie). Het boek en de samenvatting kunnen worden gebruikt als basisinzicht voor studenten in het hoger onderwijs, managers en marketeers. De laatste druk is geactualiseerd met de laatste ontwikkelingen en technologieën betreffende marketing en communicatie.