Samenvattingen van het studieboek Communicatiewetenschappen in perspectief - Stijn Joye Jan Loisen koop je op Knoowy om betere cijfers te halen voor uw examens.
Hoofdstuk 2 en 8 van het boek Communicatiewetenschappen in perspectief van Stijn Joye en Jan Loisen van VUB en Ugent. Gebaseerd op het boek de slides en lesnotities.
Vrije Universiteit Brussel / Communicatiewetenschappen / Communicatiewetenschappen 1 Communicatiewetenschappen in perspectief door Stijn Joye Jan LoisenCommunicatiewetenschappen | mediaconsumptie 1. Functie van media 1.1 Informerende functie 1.2 educatieve functie 1.3 Ontspannende functie 1.4 Persuasieve functie 1.5 Opiniërende functie 1.6 Mengvormen 1.6 Mengvormen Uses (behoefte) and gratifications (b...
O.L.V. Pulhof Instituut / Economische wetenschappen / Communicatiewetenschappen Communicatiewetenschappen in perspectief door AverbodeHoofdstuk 1 van het boek Communicatiewetenschappen in perspectief van Stijn Joye en Jan Loisen van VUB en Ugent. Gebaseerd op het boek de slides en lesnotities.
Vrije Universiteit Brussel / Communicatiewetenschappen / Communicatiewetenschappen 1 Communicatiewetenschappen in perspectief door Stijn Joye Jan LoisenVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploaden