Principles of Marketing

Samenvattingen van het studieboek principles of marketing koop je op Knoowy om betere cijfers te halen voor uw examens.

Principles of Marketing
Auteur:
Philip Kotler, Gary Armstrong
Taal:
English
ISBN:
Druk 17 - 9781292220178
Uitgever:
Pearson Education
Categorie:
Marketing & communicatie

Principles of marketing is een van de meest gebruikte studieboeken ter wereld voor het vak marketing. De 17de editie steekt de welbekende onderwerpen in een nieuw jasje. Onderwerpen die aan bod komen zijn o.a. de product marketing mix, , marketing strategieën, product management, klantengedrag, de product life cycle en new product development. Prof. P. Kotler is een professir in de internationale marketing en verbonden aan de Northwestern University in Chicago, Illinois.

Categorieën

Prijs

+

Aantal pagina's

+

Datum

Taal

Tag toevoegen

Filter Filter Aantal documenten: 9
Principles of Marketing
Auteur:
Philip Kotler, Gary Armstrong
Taal:
English
ISBN:
Druk 17 - 9781292220178
Uitgever:
Pearson Education
Categorie:
Marketing & communicatie

Principles of marketing is een van de meest gebruikte studieboeken ter wereld voor het vak marketing. De 17de editie steekt de welbekende onderwerpen in een nieuw jasje. Onderwerpen die aan bod komen zijn o.a. de product marketing mix, , marketing strategieën, product management, klantengedrag, de product life cycle en new product development. Prof. P. Kotler is een professir in de internationale marketing en verbonden aan de Northwestern University in Chicago, Illinois.

Inloggen via e-mail
Nieuw wachtwoord aanvragen
Registreren via e-mail
Aanmelden via Facebook
Winkelwagen
  • loader

<b>Actie:</b> ontvang <b>10% korting</b> bij aankoop van 3 of meer items! Actie: ontvang 10% korting bij aankoop van 3 of meer items!

Actie: ontvang 10% korting bij aankoop van 3 of meer items!

loader