Samenvattingen van het studieboek principles of marketing koop je op Knoowy om betere cijfers te halen voor uw examens.
Principles of Marketing, Chapter 7 Summary - Customer-driven marketing strategy: creating value for target customers
Principles of Marketing, Chapter 4 Summary - Managing marketing information to gain customer insight.
Principles of Marketing, Chapter 3 Summary - Analyzing the marketing environment
Principles of Marketing, Chapter 2 Summary - Company and Marketing strategy: building customer relationships.
Principles of Marketing, Chapter 14 Summary - Engaging customers and communicating customer value: integrated marketing communications strategy
Principles of Marketing, Chapter 8 Summary - Products, Services and brands: building customer value
Verkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenPrinciples of Marketing, Chapter 5 Summary - Consumer Markets & Buyer Behavior
Principles of Marketing, Chapter 1 Summary - Creating and capturing consumer value
Principles of Marketing, Chapter 20 Summary - Social responsibility and ethics
Principles of Marketing van Philip Kotler is het meest gebruikte boek over marketing. Het boek legt
uit hoe je de waarde kunt creëren om relaties met klanten op te bouwen en te onderhouden. Om
marketing tot leven te brengen, staat dit boek vol met interessante voorbeelden, verhalen en
marketingmethoden over echte bedrijven, zoals Amazon. Daarnaast is online marketing volledig
geïntegreerd. Dit heeft een meerwaarde om je op een innovatieve, maar ook praktische. plezierige
en actieve manier kennis te laten maken met moderne marketing.
Deze internationale, Engelstalige editie wordt in Nederland op veel HBO opleidingen gebruikt. Op Knoowy zijn ook samenvattingen te vinden van het Nederlandstalige boek Principes van Marketing.