Samenvattingen van het studieboek principes van marketing - Philip Kotler koop je op Knoowy om betere cijfers te halen voor uw examens.
Een uitgebreide samenvatting van het boek van Kotler. De samenvatting bevat verschillende afbeeldingen die het leren van dit boek aangenamer maakt, succes verzekerd!
Karel de Grote Hogeschool / KMO Management / Marketingmanagement Principes van Marketing door Philip KotlerVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenP. Kotler en G. Armstrong beschrijven in hun boek Principes van de marketing over de basis van marketing. De schrijvers weiden in hun boek uit over het creëren van waarde voor klanten, merken opbouwen, marketingstrategieën, en de welbekende vier P's (Product, Prijs, Plaats en Promotie). Het boek en de samenvatting kunnen worden gebruikt als basisinzicht voor studenten in het hoger onderwijs, managers en marketeers. De laatste druk is geactualiseerd met de laatste ontwikkelingen en technologieën betreffende marketing en communicatie.