Samenvattingen van het studieboek Principes van marketing 7e editie met MyLab NL - Principes van marketing, 7e editie met MyLab NL Philip Kotler, Gary Armstrong, Lloyd C. Harris en Nigel Piercy koop je op Knoowy om betere cijfers te halen voor uw examens.
Principes van marketing, 7e editie met MyLab NL Philip Kotler, Gary Armstrong, Lloyd C. Harris en Nigel Piercy
Artesis Plantijn Hogeschool Antwerpen / Bedrijfsmanagement / principes van de marketing Principes van marketing 7e editie met MyLab NL door Principes van marketing, 7e editie met MyLab NL Philip Kotler, Gary Armstrong, Lloyd C. Harris en Nigel PiercySamenvatting studieboek Principes van marketing van Philip Kotler, Gary Armstrong - ISBN: 9789043034098, Druk: 7, Uitgavejaar: - (Prof. Irene Roozen)
KU Leuven / Handelswetenschappen / Marketing Principes van marketing 7e editie met MyLab NL door Gary Armstrong, Philip KotlerVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploaden