Samenvattingen van het studieboek Marktonderzoek en analyse 1 - Walter Himpe koop je op Knoowy om betere cijfers te halen voor uw examens.
Het onderzoeksproces in bedrijfskunde, in casu marktonderzoek Desk research, enquêtes, kwalitatief onderzoek, observatie en experiment. Dit opleidingsonderdeel behoort tot de leerlijn "Marketinganalyse".
Odisee / Bedrijfsmanagement / Marktonderzoek- en analyse1 Marktonderzoek en analyse 1 door Walter HimpeHet onderzoeksproces in bedrijfskunde, in casu marktonderzoek Desk research, enquêtes, kwalitatief onderzoek, observatie en experiment. Dit opleidingsonderdeel behoort tot de leerlijn "Marketinganalyse".
Odisee / Bedrijfsmanagement / Marktonderzoek- en analyse 1 Marktonderzoek en analyse 1 door Walter HimpeVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploaden