Bekijk de beste samenvattingen en uittreksels van het studieboek marketingcommunicatie (isbn: 9789043036368) en download het direct om beter te studeren.
!!! NIEUWSTE VERSIE BIJGEWERKT 2020 !!! Heel beknopt en zeer bondig uitgeschreven samenvatting over alle twaalf behandelde hoofdstukken uit het boek 'Marketingcommunicatie 6e editie'. Leer op gekleurde wijze het vak 'Marketingcommunicatie' ...
Dit is een volledige samenvatting van het boek 'Marketingcommunicatie' van Patrick De Pelsmacker, Maggie Geuens en Joeri Van Den Bergh. De samenvatting werd ook aangevuld met eigentijdse voorbeelden en simpele uitleg.
Eigen gemaakte samenvatting van het vak Marketingcommunicatie met afstudeerrichting Marketing
Deze samenvatting van het boek 'Marketingcommunicatie' van P. De Pelsmacker beschrijft verschillende offline en online media die gebruikt worden bij marketingcommunicatie. Zowel het doel en het gebruiken van de media alsook de voor- en nadelen komen ...
Volledige samenvatting van het boek Marketingcommunicatie H1 - H13, gemaakt in 2018
Marketingcommunicatie compleet samengevat. Het betreft de 4e druk door Patrick de Pelsmacker, Maggie Geuens, Joeri van den Bergh, Jonas de Vries en Tessa Schilling. De samenvatting kan uitstekend ingezet worden als hulpmiddel tijdens uw opleiding op de hogesch...
Marketingcommunicatie compleet samengevat. Het betreft de 2e druk door J. de Vries, P. de Pelsmacker, J. van den Bergh en M. Geuens. De samenvatting kan uitstekend ingezet worden als hulpmiddel tijdens uw opleiding op de hogeschool of universiteit.
Marketingcommunicatie in 2e jaar Marketing van Walter Himpe
Dit is een samenvatting van de belangrijkste begrippen die je moet kennen bij het vak Communicatiemanagement van Coomans. Deze begrippen zijn noodzakelijk te kennen voor het examen. Hogeschool PXL 1e jaar Communicatiemanagement 2018-2019.
Dit is een samenvatting van slides en eigen notities bij het vak Commerciële Communicatie gegeven door A. Gemoets (2018-2019).
Marketingcommunicatie is een goed basisboek voor wie wil kennismaken met het vakgebied marketingcommunicatie. Het boek behandelt de theorie uit de praktijk en uit de academische wereld. De theorie wordt duidelijk uitgelegd aan de hand van vele praktijkvoorbeelden. Dit maakt het lezen interessant en het maakt de tekst makkelijk te interpreteren. Aan het eind van eider hoofdstuk wordt de inhoud in het kort herhaald in de vorm van een samenvatting. Patrick De Pelsmacker is ook auteur van het boek Marktonderzoek, methoden en toepassingen.