Samenvattingen van het studieboek inleiding organisatiekunde - Loek ten Berge, Marco Oteman, Johan van Kooten koop je op Knoowy om betere cijfers te halen voor uw examens.
Inleiding organisatiekunde compleet samengevat. Het betreft de 4e druk door Loek ten Berge, Marco Oteman en Johan van Kooten. De samenvatting kan uitstekend ingezet worden als hulpmiddel tijdens uw opleiding op de hogeschool of universiteit.
Inleiding organisatiekunde door Loek ten Berge, Marco Oteman, Johan van KootenInleiding organisatiekunde compleet samengevat. Het betreft de 5e druk door Loek ten Berge, Marco Oteman en Johan van Kooten. De samenvatting kan uitstekend ingezet worden als hulpmiddel tijdens uw opleiding op de hogeschool of universiteit.
Inleiding organisatiekunde door Loek ten Berge, Marco Oteman, Johan van KootenInleiding organisatiekunde compleet samengevat. Het betreft de 1e druk door L.J.A.M. ten Berge en M.P. Oteman. De samenvatting kan uitstekend ingezet worden als hulpmiddel tijdens uw opleiding op de hogeschool of universiteit.
Inleiding organisatiekunde door L.J.A.M. ten Berge, M.P. OtemanVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadenInleiding organisatiekunde is een boek van Loek ten Berge, tot voor kort als docent verbonden aan de Faculteit Economie en Management aan de Hogeschool Utrecht. Het boek is opgebouwd aan de hand van het 7S-model van McKinsey (strategy, structure, systems, staff, skills, style en shared values). Door dit model is het boek overzichtelijk en praktisch hanteerbaar. Ieder hoofdstuk legt een S-begrip uit aan de hand van actuele praktijkvoorbeelden en uitgebreid casusmateriaal. Tot slot wordt het verband tussen de verschillende begrippen duidelijk gemaakt. In het afsluitende hoofdstuk wordt een kernachtig overzicht gegeven van de laatste trends en ontwikkelingen binnen de organisatiekunde. Loek ten Berge heeft ook het boek Dit is marketing! uitgebracht.