Samenvattingen van het studieboek Consumentenpsychologie de basis - Guido Valkeneers koop je op Knoowy om betere cijfers te halen voor uw examens.
De lessen van Consumentenpsychologie werden niet gegeven door de prof, waardoor er ook geen lesslides beschikbaar waren. Dit document is een samenvatting van het volledige boek van consumentenpsychologie.
Thomas More / Toegepaste Psychologie / Consumentenpsychologie Consumentenpsychologie de basis door Guido ValkeneersDit is een samenvatting van het vak Consumentenpsychologie fase 2, academiejaar 2016-2017. Deze samenvatting is gebaseerd op het boek van Guido Valkeneers en de slides van de lessen. Ik behaalde voor dit vak een 16/20.
Thomas More / Toegepaste Psychologie / Consumentenpsychologie Consumentenpsychologie de basis door Guido ValkeneersSamenvatting van Consumentenpsychologie keuzevak in fase 2, academiejaar 2016-2017. Gebaseerd op het boek van Guido Valkeneers en de lessen van Elsje Goris (eerste les dan, alle andere lessen waren presentaties van studenten).
Thomas More / Toegepaste Psychologie / Consumentenpsychologie Consumentenpsychologie de basis door Guido Valkeneershier word uitvoerig besproken - welke type prsoonshuishouden er zijn - hun voor en nadelen - de invloed van beslissingen nemen - de 2 typen van gezinnen - de cohorten theorie - de gezinscylus en de levenscyclus deze samenvatting werd verbeterd en grondi...
Odisee / Bedrijfsmanagement / consumentengedrag Consumentenpsychologie de basis door guido valkeneersIk heb deze heel uitvoerig samengevat. het gaat hierover de consumptiecyclus hier bespreken we: - wat een consumptiecyclus is - de verschillende fase in de consumptiecycles - met allemaal toepassingen vanuit de marketing deze samenvatting werd grondig na...
Odisee / Bedrijfsmanagement / consumentengedrag Consumentenpsychologie de basis door guido valkeneersdit is een uitgebreide samenvatting van thema 5, consumentengedrag. Dit thema wordt heel goed uitgelegd met heel veel voorbeelden om deze te begrijpen het gaat over: - theorie van klassieke conditionering - operante conditionering -observationeel leren -c...
Odisee / Bedrijfsmanagement / consumentengedrag Consumentenpsychologie de basis door guido valkeneersVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploadendit is een uitgebreide samenvatting van het consumentengedrag hoofdstuk 4 hier komen aanbod: -wat is het begrip emotie - wat is het begrip attitude - het attitude begrip met het abc-model en het multi-attributen model -alle toepassingen in de marketing ...
Odisee / Bedrijfsmanagement / consumentegedrag Consumentenpsychologie de basis door guido valkeneersIn dit thema gaat het over de motivaite - wat is het begrip motivatie - wat als je motivaitie niet word bevredigd - wat frustratie is, welke gevolgen frustratie kan teweegbrengen - de verschillende manieren van frustratie - hoe we motivatie kunnen opwekke...
Odisee / Bedrijfsmanagement / consumentengedrag Consumentenpsychologie de basis door guido valkeneers