Basisboek online marketing

Samenvattingen van het studieboek basisboek online marketing - Marjolein Visser, Berend Sikkenga koop je op Knoowy om betere cijfers te halen voor uw examens.

Basisboek online marketing
Auteur:
Marjolein Visser, Berend Sikkenga
Taal:
Nederlands
ISBN:
Druk 3 - 9789001887148
Druk 2 -
Uitgever:
Noordhoff Uitgevers
Categorie:
Marketing & communicatie

In het basisboek online marketing wordt het gehele marketingproces beschreven. Interessante onderwerpen als het online consumentengedrag, waaronder mobiele en sociale marketing, het kernprocesmodel en online branding komen zoal aan bod. Binnen de online marketing wordt het steeds belangrijker om een goede merkreputatie te hebben. In de derde editie wordt er extra aandacht besteed aan dit item, waarbij alle nieuwste ontwikkelingen op het gebied van online marketingcommunicatie worden benoemd.

De grote hoeveelheid aan informatie wordt op een heldere manier beschreven, waardoor het boek makkelijk leesbaar is. Kortom, een handig boek vol met bruikbare modellen voor studenten die commerciële economie of Small Business en Retail Management studeren.

Categorieën

Prijs

+

Aantal pagina's

+

Jaar

Taal

Tag toevoegen


✖ Filters wissen Toon 1 documenten
Filter Filter ▸
Aantal documenten: 1
  • Basisboek online marketing compleet samengevat. Het betreft de 1e druk door Marjolein Visser en Berend Sikkenga. De samenvatting kan uitstekend ingezet worden als hulpmiddel tijdens uw opleiding op de hogeschool of universiteit.

    book Basisboek online marketing door Marjolein Visser, Berend Sikkenga
    € 3,90 hits 55 pagina's
    In winkelwagentje
  • Jouw samenvattingen op Knoowy?

    Jouw samenvattingen op Knoowy?

    Verkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.

    Document uploaden
Basisboek online marketing
Auteur:
Marjolein Visser, Berend Sikkenga
Taal:
Nederlands
ISBN:
Druk 3 - 9789001887148
Druk 2 -
Uitgever:
Noordhoff Uitgevers
Categorie:
Marketing & communicatie

In het basisboek online marketing wordt het gehele marketingproces beschreven. Interessante onderwerpen als het online consumentengedrag, waaronder mobiele en sociale marketing, het kernprocesmodel en online branding komen zoal aan bod. Binnen de online marketing wordt het steeds belangrijker om een goede merkreputatie te hebben. In de derde editie wordt er extra aandacht besteed aan dit item, waarbij alle nieuwste ontwikkelingen op het gebied van online marketingcommunicatie worden benoemd.

De grote hoeveelheid aan informatie wordt op een heldere manier beschreven, waardoor het boek makkelijk leesbaar is. Kortom, een handig boek vol met bruikbare modellen voor studenten die commerciële economie of Small Business en Retail Management studeren.

Inloggen via e-mail
Nieuw wachtwoord aanvragen
Registreren via e-mail
Winkelwagen
  • loader

Actie: ontvang 10% korting bij aankoop van 3 of meer items! Actie: ontvang 10% korting bij aankoop van 3 of meer items!

Actie: ontvang 10% korting bij aankoop van 3 of meer items!

loader

Ontvang gratis €2,50 bij je eerste upload

Help andere studenten door je eigen samenvattingen te uploaden op Knoowy. Upload ten minste één document en krijg gratis € 2,50 tegoed.

Upload je eerst document