Samenvattingen van het studieboek basisboek online marketing - Marjolein Visser, Berend Sikkenga koop je op Knoowy om betere cijfers te halen voor uw examens.
Basisboek online marketing compleet samengevat. Het betreft de 1e druk door Marjolein Visser en Berend Sikkenga. De samenvatting kan uitstekend ingezet worden als hulpmiddel tijdens uw opleiding op de hogeschool of universiteit.
Basisboek online marketing door Marjolein Visser, Berend SikkengaVerkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.
Document uploaden
In het basisboek online marketing wordt het gehele marketingproces beschreven. Interessante
onderwerpen als het online consumentengedrag, waaronder mobiele en sociale marketing, het
kernprocesmodel en online branding komen zoal aan bod. Binnen de online marketing wordt het
steeds belangrijker om een goede merkreputatie te hebben. In de derde editie wordt er extra
aandacht besteed aan dit item, waarbij alle nieuwste ontwikkelingen op het gebied van online
marketingcommunicatie worden benoemd.
De grote hoeveelheid aan informatie wordt op een heldere manier beschreven, waardoor het boek
makkelijk leesbaar is. Kortom, een handig boek vol met bruikbare modellen voor studenten die
commerciële economie of Small Business en Retail Management studeren.