Basisboek interne communicatie

Samenvattingen van het studieboek basisboek interne communicatie - E. Reijnders koop je op Knoowy om betere cijfers te halen voor uw examens.

Basisboek interne communicatie
Auteur:
Erik Reijnders
Taal:
Nederlands
ISBN:
Druk 8 - 9789023252313
Druk 7 - 9789023242192
Uitgever:
Gorcum
Categorie:
Marketing & communicatie

Studenten die communicatie studeren, hebben veel aan het boek Basisboek interne communicatie. Het is een handige, complete en praktisch bruikbare bundel om kennis te maken met het verbeteren van communicatie binnen een organisatie. Communiceren binnen een organisatie is erg belangrijk, aangezien het zorgt voor een betere externe presentatie van het bedrijf.

Het boek is opgedeeld in drie delen: kennismaking met organisaties, basisbegrippen in de interne communicatie en als laatste de verschillende basisaspecten om te werken aan verbetering binnen de interne communicatie. De hoofdstukken zijn helder opgedeeld, bevatten kernwoorden en voorbeelden en ieder hoofdstuk sluit af met een samenvatting.

Categorieën

Prijs

+

Aantal pagina's

+

Jaar

Taal

Tag toevoegen


✖ Filters wissen Toon 1 documenten
Filter Filter ▸
Aantal documenten: 1
  • Basisboek Interne communicatie compleet samengevat. Het betreft de 1e druk door E. Reijnders. De samenvatting kan uitstekend ingezet worden als hulpmiddel tijdens uw opleiding op de hogeschool of universiteit.

    book Basisboek Interne communicatie door E. Reijnders
    € 2,60 hits 30 pagina's downloads 1 downloads
    In winkelwagentje
  • Jouw samenvattingen op Knoowy?

    Jouw samenvattingen op Knoowy?

    Verkoop en verdien aan je studiedocumenten. Upload vandaag je samenvatting en help de vele studenten die dagelijks zoeken naar jouw documenten. Gebruikers hebben al meer dan €315.000,00 verdiend.

    Document uploaden
Basisboek interne communicatie
Auteur:
Erik Reijnders
Taal:
Nederlands
ISBN:
Druk 8 - 9789023252313
Druk 7 - 9789023242192
Uitgever:
Gorcum
Categorie:
Marketing & communicatie

Studenten die communicatie studeren, hebben veel aan het boek Basisboek interne communicatie. Het is een handige, complete en praktisch bruikbare bundel om kennis te maken met het verbeteren van communicatie binnen een organisatie. Communiceren binnen een organisatie is erg belangrijk, aangezien het zorgt voor een betere externe presentatie van het bedrijf.

Het boek is opgedeeld in drie delen: kennismaking met organisaties, basisbegrippen in de interne communicatie en als laatste de verschillende basisaspecten om te werken aan verbetering binnen de interne communicatie. De hoofdstukken zijn helder opgedeeld, bevatten kernwoorden en voorbeelden en ieder hoofdstuk sluit af met een samenvatting.

Inloggen via e-mail
Nieuw wachtwoord aanvragen
Registreren via e-mail
Winkelwagen
  • loader

Actie: ontvang 10% korting bij aankoop van 3 of meer items! Actie: ontvang 10% korting bij aankoop van 3 of meer items!

Actie: ontvang 10% korting bij aankoop van 3 of meer items!

loader

Ontvang gratis €2,50 bij je eerste upload

Help andere studenten door je eigen samenvattingen te uploaden op Knoowy. Upload ten minste één document en krijg gratis € 2,50 tegoed.

Upload je eerst document