- Je bekeek:Marketing Analyse Lightyear
- Geüpload door:dean71
- Studie: IVA Driebergen / HBO management business / Marketing
-
5 pagina's
Een samenvatting over het volledige boek The Culture Map geschreven door Erin Meyer. Het gaat over alle culturen en hoe die met elkaar communiceren en waar dat nog wel eens fout gaat.
Een samenvatting van het boek Macro economische ontwikkelingen en bedrijfsomgeving van Noordhoff hoofdstuk 1 t/m hoofdstuk 4. ik heb er zelf een goed cijfer mee gehaald.
Een samenvatting van het boek salesvaardigheden gecombineerd met de IVA Bundel. Geschikt voor HBO tentamenweek 1. Het bevat hoofdstuk 1 van de bundel en hoofdstuk 1 van het boek.
Een essay voor een mobiliteitsvisie in 2030. het verslag bevat de geschiedenis en de toekomst van mobiliteit en mijn mening daarover. Het kan zeker handig zijn. Ik heb er zelf een 9 mee gehaald.
Samenvatting van de consumentenverkoop bundel en H1 van het boek salesvaardigheden. Bevat o.a. Covey, Luyendijk, Disc. ZMOT. Erg handig als je niet houdt van het maken van samenvattingen. Toetsweek 1 IVA driebergen.
Samenvatting van het boek 'Marketing kernstof' van John Smal, Hans Vosmer.
NHL Hogeschool
/
Bedrijfseconomie
/
Marketing
Marketing Kernstof
Samenvatting van het hele boek.
Hierbij een samenvatting van Principles of Marketing (15e editie) door Philip Kotler en Gary Armstrong. Deze samenvatting heeft mij geholpen om een ruime voldoende te scoren op het lastige marketing tentamen!
Een uitgebreide samenvatting voor hoofdstuk 1 tot en met 5 van Grondslagen van de Marketing
Uitgebreide samenvatting hoofdstuk 10 reclame. Alles wat je moet weten staat er in vermeldt
Hoofdstukken 1 2 6 8 12 13 14
Hoofdstuk 3 Markt en vraag. Zelf had ik een 8 voor dit hoofdstuk.
In het documente worden de volgende zaken besproken: - Strategische ontwikkelingen en marketingplanning - Doelgroepen - De marketingomgeving - SWOT – analyse - Dienstenmarketing non-profit marketing - Marketingcommunicatiestrategieën - Reclame - Salesmanag...
H9. Marketingcommunicatiestrategie
Dit is een samenvatting van de negende druk van het boek "Marketing: de essentie". Het boek is onderverdeeld in twaalf hoofdstukken en twee bijlagen. In de samenvatting (35 blz.) wordt er geprobeerd om van elke paragraaf de kern weer te geven. Er wordt veel ge...
Hoofdstuk 12 prijsbeleid en prijsbepaling
Hoofdstuk 1: Wat is marketing Hoofdstuk 2: Strategieontwikkeling en marketingplanning Hoofdstuk 3: De marketingomgeving
Hoofdstuk 4: Koopgedrag Hoofdstuk 5: Niet aanwezig Hoofdstuk 6: Marktsegmentatie en positionering