- Je bekeek:Grondslagen van de marketing hoofdstuk 1 t/m hoofdstuk 5 paragraaf 3
- Geüpload door:valensia
- Studie: Hogeschool van Amsterdam / Bedrijfskunde MER /
- Boek:Grondslagen van de marketing door Bronis Verhage
-
79 pagina's
2 downloads
een samenvatting van het boek 'de grondslagen van de marketing'. de hoofdstukken 1,2,3,4,6,7,9,12,13
Hierbij de samenvatting van marketing en strategie van het boek Grondslagen van de Marketing, veel succes met jullie tentamen(s)!
Overzicht van de verschillende distributiekanalen die behandeld worden in hoofdstuk 13 van het boek: Grondslagen van de marketing
Uitgebreide samenvatting van Grondslagen van de marketing, 8e druk van Bronis Verhage. ISBN: 9789001817855. Dit uittreksel van Grondslagen van de marketing is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is comple...
Samenvatting van het boek grondslagen van de marketing h7 t/m 14
Uitgebreide samenvatting hoofdstuk 10 reclame. Alles wat je moet weten staat er in vermeldt
Duidelijke samenvatting van het boek Grondslagen van de marketing, de 8e druk.
Een samenvatting van "Grondslagen van de marketing" van de auteur Bronis Verhage
Grondslagen van marketing hoofdstuk 1 t-m 6
Uitgebreide samenvatting van Grondslagen van de marketing, 7e druk van B. Verhage. ISBN: 9789001765415. Dit uittreksel van Grondslagen van de marketing is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is compleet s...
Een samenvatting van het marketingboek 'Grondalagen van de Marketing' geschreven door B. Verhage.
Een uitgebreide samenvatting voor hoofdstuk 1 tot en met 5 van Grondslagen van de Marketing
hoofdstuk 9 grondslagen. Vooral begrippen.
Hoofdstukken 1 2 6 8 12 13 14
Samenvatting van het boek grondslagen van de marketing. Uitgebreid en duidelijk.
Samenvatting van de grondslagen van marketing
Hoofdstuk 1, 4, 7, 9, 10, 11, 12, 13
H9. Marketingcommunicatiestrategie
Hoofdstuk 12 prijsbeleid en prijsbepaling
Hoofdstuk 1: Wat is marketing Hoofdstuk 2: Strategieontwikkeling en marketingplanning Hoofdstuk 3: De marketingomgeving
Hoofdstuk 4: Koopgedrag Hoofdstuk 5: Niet aanwezig Hoofdstuk 6: Marktsegmentatie en positionering