- Je bekeek:De internet scorecard 20
- Geüpload door:may1234
- Studie: Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie /
- Boek:De Internet Scorecard 2 0 door Geert-jan Smits en Joost Steins Bisschop
-
16 pagina's
3 downloads
Nieuwste, tweede druk! Uitgebreide en duidelijke samenvatting van het hele boek. Hoofdstuk 1 t/m 13 met alle begrippen en tabellen ter verduidelijking. Je hebt het boek niet meer nodig! Samenvatting Online Marketing van strategie tot conversie, Marjolein Visse...
samenvatting van het hele boek media ethiek.
Duidelijke samenvatting van het boek voor het vak Mediapsychologie, 2e jaar MIC. In deze samenvattingen zitten al de hoofdstukken van het boek verwerkt en aantekeningen van de college's.
Aantekeningen van het vak Mediaplanning. Leerjaar twee, blok 4. Er zitten veel voorbeelden bij en ook een paar oefeningen uitgelegd. Kan gezien worden als samenvatting.
Duidelijke samenvatting marketingmanagement. Hiermee heb ik een 7,8 gehaald. Leerjaar 2, blok 3.
Samenvatting rechten in de creatieve industrie. Aantekeningen/samenvatting boek etc. Ik heb hiermee een 7.2 gehaald.
Samenvatting van de webcollege's van rechten in de creatieve industrie. handig om erbij te hebben tijdens het leren. Wordt veel informatie in verteld die erg relevant is.
samenvatting van het boek de media explosie.
druk 8, piet bakker
samenvatting van het boek wat is onderzoek? van Nel Verhoeven. hele boek!
Samenvatting van Communicatie handboek. derde druk. H1,2,3,4,5,8,13
Samenvatting van het boek grondslagen van de marketing. Uitgebreid en duidelijk.
In deze samenvatting: - H2 Digitale Marketingstrategie - Artikel Marketing Online - Social Media Marketing - Tuten - Social Media Modellen - Rapport SWOCC - Facebookmarketing - Pride Stream - Connected Commerce - Influencer Inflatie - H14 Digitale Marketingstr...
Beschrijven van de cinematografische elementen. Begrippen en uitleg.
Een uitgebreide samenvatting van hoofdstuk 1, principes van marketing Philip Kotler 6e editie.
Een heldere samenvatting met daarin niet alleen uitgewerkte werkcolleges, maar ook de beantwoorde vragen uit het boek Media-ethiek van Huub Evers. Op deze manier leer je een groot deel van de stof uit één document!
Een samenvatting van het boek Concepting van Jan Rijkenberg én het boek Basisboek Crossmedia Concepting van Indira Reynaert en Daphne Dijkerman.
Communicatiekaart NL hoofdstuk 1 t/m 9
Dit document bevat alle leervragen van hoofdstuk 1, 2, 3, 4, 5 en 9.
Een uitgebreide samenvatting van het boek Media-ethiek van Huub Evers. Ik heb alle hoofdstukken samengevat behalve hoofdstuk 3.
Mijn aantekeningen van alle werkcolleges van Populaire Cultuur en Media.
De lijst van HTML- en CSS codes. Alle codes heb ik overgenomen uit opdrachten van codecademy.com
Een samenvatting van hoofdstuk 1, 4, 6, 8, 9, 11, 20 en 22 van het boek De Media-Explosie van Van Wijk.
Een samenvatting van Wat is onderzoek? van Nel Verhoeven.
Een samenvatting van het boek Crowdfunding: De Hype Voorbij. De hoofdstukken 7, 8, 10, 11 en 12 zitten er niet in. De hoofdstukken spreken voor zich en ik ga ervan uit dat dit geen tentamenstof is.