- Je bekeek:Samenvatting Principles of Marketing
- Geüpload door:maudlodewijk
- Studie: NHL Hogeschool / International Business and Languages / Marketing
- Boek:Principles Of Marketing 18th edition door P. Kotler, G. Armstrong
- 19 pagina's 3 downloads
Uitgebreide samenvatting van het vak Marketing 1. Alle onderwerpen van de hoorcolleges worden erin besproken. Alle begrippen zijn uitgewerkt. Er staan veel plaatjes in zodat je voorbeelden van het begrip kan zien of uitgewerkte grafieken. Het boek Principles o...
Vrije Universiteit Amsterdam / Economie en Bedrijfseconomie / Marketing 1 Principles Of Marketing 18th editionA summary for the course International Marketing for first years of the studies International Business of the Rijksuniversiteit Groningen. It covers all chapters relevant for the final exam, of the latest edition of the Principles of Marketing book (eighteent...
Rijksuniversiteit Groningen / International Business / International Marketing for IB Principles Of Marketing 18th editionGoede en effectieve samenvattingen van de volgende hoofdstukken: 1,2,3,7,8,9,14,17,18,19. Voorzien van plaatjes en voorbeelden etc.
NHL Hogeschool / International Business and Languages / Marketing Principles Of Marketing 18th editionGoede en effectieve samenvattingen van het boek: de how's and why's of applied research. Een samenvatting van de vijfde editie van de hoofdstukken: 3, 5, 7, 10, 14
NHL Hogeschool / International Business and Languages / Research Doing ResearchMarketing Fundamentals summery (samenvatting) Chapter (hoofdstuk) 1,2,3,4,5 and 6. An extended summary.
Stenden Hogeschool / International Business and Languages / Marketing Marketing fundamentalsamenvatting voor het tentamen in blok 4 van de opleiding international business and languagess helemaal compleet je hoeft alleen dit te leren het is een compacte versie zodat je niet super veel hoeft te lezen en toch alles eruit kan leren
Hogeschool Rotterdam / International Business and Languages / marketingDe grondslagen van marketing Boris Verhage Hoofdstukken een tot zes Druk: 8
Hanzehogeschool Groningen / International Business and Languages / Marketing Grondslagen van marketingDeze samenvatting gaat over de hoofdstukken 1 t/m 5 van de 8e druk van het boek 'Grondslagen van de marketing'.
Hanzehogeschool Groningen / International Business and Languages / Marketing Grondslagen van de marketingDeze samenvatting bevat de hoofdstukken 6, 7, 8 en 10 van het boek Grondslagen van de marketing.
Hanzehogeschool Groningen / International Business and Languages / Marketing Grondslagen van de marketingDeze samenvatting gaat over de hoofdstukken 1 en 3 (dus niet 2) van het boek 'Grondslagen van de marketing', achtste druk.
Hanzehogeschool Groningen / International Business and Languages / MarketingSamenvatting van het boek 'Marketing kernstof' van John Smal, Hans Vosmer.
NHL Hogeschool
/
Bedrijfseconomie
/
Marketing
Marketing Kernstof
Samenvatting van het hele boek.
Stenden Hogeschool / Commerciële Economie / Marketing Het marketingplanEen uitgebreide samenvatting voor hoofdstuk 1 tot en met 5 van Grondslagen van de Marketing
Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Marketing Grondslagen van de MarketingUitgebreide samenvatting hoofdstuk 10 reclame. Alles wat je moet weten staat er in vermeldt
Hogeschool van Amsterdam / Bedrijfskunde MER / Marketing Grondslagen van de MarketingHoofdstukken 1 2 6 8 12 13 14
Hogeschool Utrecht / Communicatie / Marketing Grondslagen van de marketingH9. Marketingcommunicatiestrategie
Saxion / Commerciële Economie / Marketing Grondslagen van de marketingDit is een samenvatting van de negende druk van het boek "Marketing: de essentie". Het boek is onderverdeeld in twaalf hoofdstukken en twee bijlagen. In de samenvatting (35 blz.) wordt er geprobeerd om van elke paragraaf de kern weer te geven. Er wordt veel ge...
Hogeschool Rotterdam / Technische Bedrijfskunde / Marketing Marketing De EssentieHoofdstuk 12 prijsbeleid en prijsbepaling
Saxion / Commerciële Economie / Marketing Grondslagen van de marketingHoofdstuk 1: Wat is marketing Hoofdstuk 2: Strategieontwikkeling en marketingplanning Hoofdstuk 3: De marketingomgeving
Saxion / Commerciële Economie / Marketing Grondslagen van de MarketingHoofdstuk 4: Koopgedrag Hoofdstuk 5: Niet aanwezig Hoofdstuk 6: Marktsegmentatie en positionering
Saxion / Commerciële Economie / Marketing Grondslagen van de marketing