- Je bekeek:Principles of Marketing Chapter 2 summary.
- Geüpload door:RyanNichols
- Studie: De Haagse Hogeschool / International Business and Management Studies / Marketing Fundamentals
- Boek:Principles of Marketing door
-
14 pagina's
All chapters are summarized and shown in a clear and easy to understand fashion. Each chapter is easy to natigate to and shown in the appendix. Only the most important elements were summarized. Saves over 500 pages of reading.
This is a summary for the course International Marketing for International Business at the University of Groningen. The document contains thorough summaries for chapters 8 to 16 of the book Principles of Marketing, seventh edition by Philip Kotler and Gary Ar...
Uitgebreide samenvatting van hoofdstuk 1 t/m 7 van het boek 'Principles of Marketing' van Philip Kotler.
This document is a summary written on the 2nd chapter of: Principles of Marketing. The document is fully written in word, with visual examples of matrixes and grids that you need to know. It's summarized in a way which is clear and easy to read.
Principles of Marketing by Armstrong & Kotler Chapter 8, 9, 10, 11, 12, 14, 15, 16, 19 International Business
Complete summary of the marketing course (written in study year 2017-2018)
Samenvatting van de hoofdstukken 1,2,3,5,7,8,10,11,12,14,15,18,19 van het boek Principles of Marketing geschreven door Kotler and Armstrong. Ik heb de samenvatting gemaakt en gebruikt voor het vak Marketing aan de RUG van de studie E&BE.
Principles of Marketing, Chapter 10 Pricing Strategies: capturing and understanding customer value
Principles of MarketingPrinciples of Marketing, Chapter 15: Advertising and Public Relations IBS1
Principles of MarketingPrinciples of Marketing, Chapter 16: Personal selling and the sales promotion
Principles of MarketingPrinciples of Marketing, Chapter 9 Developing new products and managing the product cycle
Principles of MarketingPrinciples of Marketing, Chapter 18: Creating a competitive advantage IBS 1
Principles of MarketingDit is de samenvatting van de endterm van bedrijfskunde 1e jaar aan de RUG in 2017-2018.
Summary Principles of Marketing. P. Kotler, G. Armstrong – 2016 (16th Global edition) ‐ Pearson
Samenvatting/colleges principles of marketing sixteenth edition ; philip kotler en gary armstrong.
Samenvatting van het boek Principles of marketing (16de editie). H1-3, H5-7 en H18 zijn samengevat.
Nederlandse samenvatting - Principles of Marketing Hoofdstuk 2, 3, 4, 5, 7 en 18 Lloyd C. Harris & Nigel Piercy Zevende editie
A summary of chapter 4 of the book principles of marketing by pearson, Philips Kotler and Gary Armstrong.
Complete marketing summary from HU year 1. Chapters 1 - 19, except chapters 4 and 16.
Aantekeningen colleges priciples of marketing, aangevuld met modellen en afbeeldingen.
Principles of Marketing - Hoofdstuk 2 t/m 5, 7, 10 & 18 Samenvatting met voorbeelden en afbeeldingen uit het boek. Onderdeel tentamenstof kennistoets 1 Hotel Management School Maastricht.
Samenvatting over de basis van marketing. Informatie uit principles of marketing van Kotler. Alle informatie die je nodig bent voor de marketing toets in het eerste jaar van de Hotelschool Leeuwarden
Hierbij een samenvatting van Principles of Marketing (15e editie) door Philip Kotler en Gary Armstrong. Deze samenvatting heeft mij geholpen om een ruime voldoende te scoren op het lastige marketing tentamen!
Uitgebreide samenvatting van Principles Of Marketing, 14e druk van G. Armstrong en P. Kotler. ISBN: 9780273752509. Dit uittreksel van Principles Of Marketing is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is comp...