- Je bekeek:Samenvatting grondslagen van de marketing
- Geüpload door:larsM
- Studie: HAN University of Applied Sciences / Small Business en Retail Management /
- Boek:Grondslagen van de marketing door Bronis Verhage
-
23 pagina's
In deze samenvatting worden hoofdstuk 1, 2, 3, 6, 7 en 8 uitgebreid behandeld. Door de overzichtelijke structuur, is het eenvoudig te leren. De samenvatting is aangevuld met aantekening van de hoorcolleges. De belangrijkste stof is behandeld en wordt duidelijk...
samenvatting van het boek grondslagen van de marketing met afbeeldingen uit de powerpoints van de docent en uit het boek.
Uitgebreide samenvatting van Grondslagen van de marketing, 8e druk van Bronis Verhage. ISBN: 9789001817855. Dit uittreksel van Grondslagen van de marketing is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is comple...
Hoofdstuk 5 samengevat. Erg handig bij het studeren.
Duidelijke samenvatting van hofdstuk uit het marketingboek: grondslagen van de marketing
Samenvatting van het boek grondslagen van de marketing h7 t/m 14
Een samenvatting van "Grondslagen van de marketing" van de auteur Bronis Verhage
Uitgebreide samenvatting van Grondslagen van de marketing, 7e druk van B. Verhage. ISBN: 9789001765415. Dit uittreksel van Grondslagen van de marketing is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is compleet s...
Een uitgebreide samenvatting voor hoofdstuk 1 tot en met 5 van Grondslagen van de Marketing
hoofdstuk 9 grondslagen. Vooral begrippen.
Uitgebreide samenvatting hoofdstuk 10 reclame. Alles wat je moet weten staat er in vermeldt
Hoofdstukken 1 2 6 8 12 13 14
Samenvatting van het boek grondslagen van de marketing. Uitgebreid en duidelijk.
Samenvatting van de grondslagen van marketing
Duidelijke samenvatting van het boek Grondslagen van de marketing, de 8e druk.
Hoofdstuk 1, 4, 7, 9, 10, 11, 12, 13
H9. Marketingcommunicatiestrategie
Hoofdstuk 12 prijsbeleid en prijsbepaling
Hoofdstuk 1: Wat is marketing Hoofdstuk 2: Strategieontwikkeling en marketingplanning Hoofdstuk 3: De marketingomgeving
Hoofdstuk 4: Koopgedrag Hoofdstuk 5: Niet aanwezig Hoofdstuk 6: Marktsegmentatie en positionering
Samenvatting van het algehele Marketingboek. Een eerstejaars vak van de opleiding Communicatie.