- Je bekeek:WFT Basis 2020
- Geüpload door:An1969
- Studie: HBO Nederland / Commerciële economie / WFT Basis 2020
- Boek:Samenvatting WFT Basis 2020 door Lindenhaeghe opleidingen
- 56 pagina's 1 downloads
Nieuwste, volledige samenvatting 2020 voor het behalen van uw diploma 2020/2021
HBO Nederland / Commerciële economie / WFT Basis 2020 Samenvatting WFT Basis 2020Samenvatting van het boek verkoper en verkoop. H1.4 ; H2; H3; H4; H6; H7; H8; H11; H12; H13.
Stenden Hogeschool / Commerciële Economie / verkoop Verkoper en verkoopOverzichtelijke samenvatting, alle hoofdstukken samengevat.
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / CE, marketing Principes van MarketingSamenvatting van het hele boek.
Stenden Hogeschool / Commerciële Economie / Marketing Het marketingplanStrategische marketingplanning van Karel Jan Alsem. 6de druk. Kwalitatief goede samenvatting om ruim een voldoende te kunnen halen!
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / Strategische marketingplanning Strategische marketingplanningSamenvatting gemaakt door een derdejaars HBO Commerciele Economie student. In de samenvatting worden alle 24 modellen ter ondersteuning van dienstverlening uitgelegd. Alle modellen staan ook als afbeeldingen in het document.
De Haagse Hogeschool / Commerciële Economie / Strategie voor dienstverlenersEr zijn een aantal hoorcolleges toegevoegd en 3 proefvragen van het tentamen. Ik heb er een 7.2 voor gehaald. Kan ook gebruikt worden voor het tentamen marketingcommunicatie in de sport of marketingcommunicatiestrategie.
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / Marketingcommunicatiestrategie MarketingcommunicatiestrategieHoofdstuk 13 Reclame Hoofdstuk 14: Online marketingcommunicatie Hoofdstuk 15: Public relations en voorlichting Hoofdstuk 16: Sponsoring Hoofdstuk 17: Promoties Hoofdstuk 18: DM-communicatie Hoofdstuk 19: Winkelcommunicatie Hoofdstuk 20: Persoonlijke verkoop Ho...
Saxion / Commerciële Economie / Marketingcommunicatie MarketingcommunicatiestrategieSamenvatting van het boek; De analyse van de bedrijfsomgeving Auteurs: A.J. Marijs W. Hulleman
Windesheim / Commerciële Economie / Bedrijfsomgeving De analyse van de bedrijfsomgevingSamenvatting consumentengedrag 5e druk Auteurs: Drs. Jeske Nederstigt en Prof. dr. Th.B.C. Poiesz
Windesheim / Commerciële Economie / Consumentengedrag ConsumentengedragBoek: sportsponsoring activeren! nieuwste uitgave van augustus 2013. Schrijver: Wim Lagae. Te gebruiken bij het vak sportsponsoring (of overige vakken). Kwalitatief goede samenvatting, ik heb het vak behaald met een 7.3
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / Sportsponsoring Sportsponsoring activerenCOmmunicatie, sport en media. Boek: marketingcommunicatie strategie. Ko Floor & Fred van Raaij
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / Sport media en communicatie MarketingcommunicatiestrategieSamenvatting basisboek Ethiek Schrijver E. van Dalen Commerciële economie
Windesheim / Commerciële Economie / Ethiek Basisboek ethiekSamenvatting MarketingCommunicatie, gemaakt door een VWO student aan de Fontys Economische Hogeschool in TIlburg.
Fontys Hogescholen / Commerciële Economie / Marketing Communicatie MarketingcommunicatiestrategieStrategische marketingplanning H1 tot en met H7 6de druk, Karel Jan Alsem
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / Strategische marketingplanning Strategische marketingplanningSamenvatting van het hele boek voor het vak strategische marketing. Het gaat hierbij om de 5e druk
Stenden Hogeschool / Commerciële Economie / Strategische marketing Strategische marketingplanningSamenvatting van het gehele boek
Stenden Hogeschool / Commerciële Economie / Marketingplan Het marketingplanHoofdstuk 3 Markt en vraag. Zelf had ik een 8 voor dit hoofdstuk.
Hogeschool Rotterdam / Commerciële Economie / Marketing MarketingorientatieHoofdstuk 4: Onderdelen van het marketingcommunicatieplan Hoofdstuk 5: Onderzoek naar consument, product en concurrentie Hoofdstuk 6: Marketingcommunicatiedoelgroepen Hoofdstuk 7: Marketingcommunicatiedoelstellingen Hoofdstuk 8: Marketingcommunicatiestrategie ...
Saxion / Commerciële Economie / Marketingcommunicatie MarketingcommunicatiestrategieHoofdstuk 1: Marketingcommunicatie en andere marketinginstrumenten Hoofdstuk 2: Communicatiemix van een onderneming Hoofdstuk 3: Kritiek en regelgeving
Saxion / Commerciële Economie / Marketingcommunicatie MarketingcommunicatiestrategieH9. Marketingcommunicatiestrategie
Saxion / Commerciële Economie / Marketing Grondslagen van de marketingHoofdstuk 12 prijsbeleid en prijsbepaling
Saxion / Commerciële Economie / Marketing Grondslagen van de marketing