- Je bekeek:De analyse van de bedrijfsomgeving
- Geüpload door:JohanSmit1994
- Studie: Windesheim / Commerciële Economie / Bedrijfsomgeving
- Boek:De analyse van de bedrijfsomgeving door A.J. Marijs en W. Hulleman
- 15 pagina's 5 downloads
Hier vind je een samenvatting van hoofdstuk 1,3,4,5 & 7 van het vak bedrijf en omgeving van de hogeschool van Amsterdam. De samenvatting is van het boek 'de analyse van de bedrijfsomgeving'.
Hogeschool van Amsterdam / Bedrijfskunde MER / bedrijf en omgeving de analyse van de bedrijfsomgevingDeze samenvatting bevat begrippen van de hoofdstukken; 2,3,4,5,7,8 en 9. Succes! Ik heb met deze samenvatting een 7,3 behaald!
Hogeschool Rotterdam / Small Business en Retail Management / Economie De analyse van de bedrijfsomgevingsamenvatting van de hoofdstukken 1t/m5 en 8
Hogeschool Rotterdam / Small Business en Retail Management / economie de analyse van de bedrijfsomgevingSamenvatting van het boek grondslagen van de marketing h7 t/m 14
Windesheim / Commerciële Economie / Marketing Grondslagen van de marketingSamenvatting van het boek; De analyse van de bedrijfsomgeving Auteurs: A.J. Marijs W. Hulleman
Windesheim / Commerciële Economie / Bedrijfsomgeving De analyse van de bedrijfsomgevingSamenvatting consumentengedrag 5e druk Auteurs: Drs. Jeske Nederstigt en Prof. dr. Th.B.C. Poiesz
Windesheim / Commerciële Economie / Consumentengedrag ConsumentengedragSamenvatting basisboek Ethiek Schrijver E. van Dalen Commerciële economie
Windesheim / Commerciële Economie / Ethiek Basisboek ethiekSamenvatting van het boek verkoper en verkoop. H1.4 ; H2; H3; H4; H6; H7; H8; H11; H12; H13.
Stenden Hogeschool / Commerciële Economie / verkoop Verkoper en verkoopSamenvatting van het hele boek.
Stenden Hogeschool / Commerciële Economie / Marketing Het marketingplanEr zijn een aantal hoorcolleges toegevoegd en 3 proefvragen van het tentamen. Ik heb er een 7.2 voor gehaald. Kan ook gebruikt worden voor het tentamen marketingcommunicatie in de sport of marketingcommunicatiestrategie.
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / Marketingcommunicatiestrategie MarketingcommunicatiestrategieHoofdstuk 13 Reclame Hoofdstuk 14: Online marketingcommunicatie Hoofdstuk 15: Public relations en voorlichting Hoofdstuk 16: Sponsoring Hoofdstuk 17: Promoties Hoofdstuk 18: DM-communicatie Hoofdstuk 19: Winkelcommunicatie Hoofdstuk 20: Persoonlijke verkoop Ho...
Saxion / Commerciële Economie / Marketingcommunicatie MarketingcommunicatiestrategieCOmmunicatie, sport en media. Boek: marketingcommunicatie strategie. Ko Floor & Fred van Raaij
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / Sport media en communicatie MarketingcommunicatiestrategieStrategische marketingplanning H1 tot en met H7 6de druk, Karel Jan Alsem
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / Strategische marketingplanning Strategische marketingplanningSamenvatting van het hele boek voor het vak strategische marketing. Het gaat hierbij om de 5e druk
Stenden Hogeschool / Commerciële Economie / Strategische marketing Strategische marketingplanningHoofdstuk 4: Onderdelen van het marketingcommunicatieplan Hoofdstuk 5: Onderzoek naar consument, product en concurrentie Hoofdstuk 6: Marketingcommunicatiedoelgroepen Hoofdstuk 7: Marketingcommunicatiedoelstellingen Hoofdstuk 8: Marketingcommunicatiestrategie ...
Saxion / Commerciële Economie / Marketingcommunicatie MarketingcommunicatiestrategieHoofdstuk 1: Marketingcommunicatie en andere marketinginstrumenten Hoofdstuk 2: Communicatiemix van een onderneming Hoofdstuk 3: Kritiek en regelgeving
Saxion / Commerciële Economie / Marketingcommunicatie MarketingcommunicatiestrategieH9. Marketingcommunicatiestrategie
Saxion / Commerciële Economie / Marketing Grondslagen van de marketingHoofdstuk 12 prijsbeleid en prijsbepaling
Saxion / Commerciële Economie / Marketing Grondslagen van de marketingAn English summary of the book 'Export a practical guide'. This summary includes: - Chapter 1;2;3;4;5;6 and 7.
HAN University of Applied Sciences / Commerciële Economie / Exportmanamgent Export a practical guide