- Je bekeek:samenvatting inleiding Marketing
- Geüpload door:F19
- Studie: Saxion / Commerciële Economie /
- Boek:Grondslagen van de marketing door Bronis Verhage
-
7 pagina's
Samenvatting Product- en Prijsbeleid. Commerciële Economie Sportmarketing. HBO Leerjaar 1. Saxion Hogeschool, te Deventer. Een uitgebreide samenvatting plus voorbeelden en plaatjes van de hoofdstukken 7, 8 en 12. In deze samenvatting worden o.a. de volgende o...
Samenvatting Promotie en Plaatsbeleid - Een uitgebreide samenvatting van Promotie en Plaatsbeleid | HBO leerjaar 1 | Commerciële Economie, Sportmarketing | Saxion Deventer | Voorbeelden en plaatjes | Onderwerpen: marketing- communicatiestrategieën, Reclame, ...
Samenvatting marketingstrategie alle vakken uit het eerste jaar met behulp van deze samenvattingen in één keer gehaald. Een uitgebreide samenvatting van marketingstrategie | HBO leerjaar 1 | Commerciële Economie, Sportmarketing | Saxion Deventer | Voorbeeld...
Dit document bevat een samenvatting van het boek Grondslagen Marketing H1. Dit boek is de 9e druk. Later komt ook nog een document online met flashcard vragen + antwoorden om het makkelijk te bestuderen. De bronnen die zijn gebruikt komen oorspronkelijk uit he...
Een duidelijke samenvatting van H1 t/m H14 van het boek, inclusief de belangrijke figuren uit de achtste druk. Auteur: Bronis Verhage ISBN: 9789001817855
Samenvatting Grondslagen van de marketing van Bronis Verhage. Hoofdstukken 7, 8 en 12. (ook wel product- en prijsbeleid genoemd)
Samenvatting van h1 grondslagen van de marketing. Een uitgebreid hoofdstuk samengevat. Deze samenvatting bevat handige schema's en tabellen waardoor je niet te veel tekst hebt.
Gedetailleerde samenvatting van Grondslagen van de Marketing hoofdstuk 9 tot en met 12. Deze stof behoorde tot het tentamen Marketing van periode 3.
In deze samenvatting staat H1, H3 en H4 beschreven van het vak Inleiding Marketing voor de opleiding Commerciële Economie. Het is een samenvatting gebaseerd op de colleges en het boek van Verhage. Ook zijn de online toetsen er in verwerkt. Met deze samenvatt...
Gedetailleerde samenvattingen van de hoofdstukken 4,6,7 en 8. Deze stof behoorde bij het vak Marketing van kwartaal 2.
Een samenvatting van het boek de Grondslagen van de Marketing van Bronis Verhage, H1 t/m 7 (alleen 2.2!!), 9, 12 en 13, 8e druk
Samenvatting Grondslagen van de marketing jaar 1, blok 1 Commerciële economie
Samenvatting grondslagen van de marketing jaar 1, blok 2 Commerciële economie
Uitgebreide samenvatting van het eerste hoofdstuk uit het boek: Grond slagen van de Marketing.
Gedetailleerde samenvatting van de eerste drie hoofdstukken van Grondslagen van de Marketing.
Samenvatting van het boek grondslagen van de marketing h7 t/m 14
Hoofdstukken 1, 2 , 3 en 6 zijn in verwerkt. In totaal 9 bladzijdes. Deze samenvatting is zeer handig om te leren voor je marketing examen (Blok 1). Ook heb ik tips gegeven hoe je bepaalde theorieën beter kan onthouden. Succes met leren! Vervolg van dit samen...
Een hele goede samenvatting van het boek Grondslagen van de Marketing.
Hier vindt u samenvattingen van het boek: Grondslagen van de marketing hoofdstuk 7 tm 10 + 12 + 13. De samenvattingen zijn uitgebreid en in totaal 15 A4'tjes lang. Ideaal als je je goed wilt voorbereiden op je tentamen.
Grondslagen van de marketing achtste druk. Samenvatting van alle belangrijke begrippen
Samenvatting Grondslagen van de Marketing H 7 8 9 10 12 en 13
Een uitgebreide samenvatting van hoofdstuk 9, 10, 11 en 12
Alle begrippen van hoofdstuk 3 en 4 uitgewerkt.
Samenvatting Hoofdstuk 9, Noordhoff Verhage, Grondslagen van de Marketing.
Samenvatting Hoofdstuk 10,9/11.6/11.7/12 Marketing Beleid 2, Grondslagen van de Marketing, Bronis Verhage