- Je bekeek:Samenvatting Marketing de Essentie 13e druk, H1 t/m 10
- Geüpload door:Aniekdevlieger
- Studie: HAN University of Applied Sciences / Facility Management / Marketing
-
12 pagina's
3 downloads
Dit is een samenvatting van het boek Grondslagen van de marketing druk 9. Het is hoofdstuk 1 Wat is marketing? uit deel 1 inzicht in de marketing.
Dit is een samenvatting van het boek Grondslagen van de marketing druk 9. Het is hoofdstuk 2 Marketingplanning en strategiebepaling uit deel 1 inzicht in de marketing.
Dit is een samenvatting van het boek Grondslagen van de marketing druk 9. Het is hoofdstuk 3 Marketingomgeving uit deel 1 inzicht in de marketing.
Dit is een korte samenvatting van het boek Grondslagen van de marketing druk 9. Het is hoofdstuk 4 Koopgedrag uit deel 2 Analyseren van de markt.
Dit is een korte samenvatting van het boek Grondslagen van de marketing druk 9. Het is hoofdstuk 8 Productontwikkeling en dienstenmarketing uit deel 3 Productbeslissingen
Dit is een korte samenvatting van het boek Grondslagen van de marketing druk 9. Het is hoofdstuk 7 Productmanagement en merkbeleid uit deel 3 productbeslissingen.
Dit is een korte samenvatting van het boek Grondslagen van de marketing druk 9. Het is hoofdstuk 9 Marketingcommunicatiestrategieën uit deel 4 promotiebeslissingen. Geschreven voor het vak marketing, opleiding Facility management.
College aantekeningen gecombineerd met de powerpoint presentaties van het vak Marketing. Bachelor Facility Management. Eerste jaar. In de college aantekeningen wordt ook aangegeven wat een tentamen vraag kan zijn. Naast de college aantekeningen wordt er ook pe...
Dit is een korte samenvatting van het boek Grondslagen van de marketing druk 9. Het is hoofdstuk 12 Prijsbeleid uit deel 5 Prijsbeslissingen. Geschreven voor het vak marketing, opleiding Facility management.
Dit is een korte samenvatting van het boek Grondslagen van de marketing druk 9. Het is hoofdstuk 13 Distributiebeleid uit deel 6 Distributiebeslissingen. Geschreven voor het vak marketing, opleiding Facility management.
Dit is een samenvatting van het boek Grondslagen van de marketing druk 9. Het is hoofdstuk 6 Marktsegmentatie en positionering uit deel 2 analyseren van de markt.
Dit is een korte samenvatting van het boek Grondslagen van de marketing druk 9. Het is hoofdstuk 10 Reclame uit deel 4 Promotiebeslissingen. Geschreven voor het vak Marketing, opleiding Facility management.
Dit is een korte samenvatting van het boek Grondslagen van de marketing druk 9. Het is hoofdstuk 11 Salespromotion uit deel 4 Promotiebeslissingen. Geschreven voor het vak Marketing, opleiding Facility management.
Dit is een samenvatting van het boek Grondslagen van de marketing druk 9. Het is hoofdstuk 12 Prijsbeleid uit deel 6 prijsbeslissingen. Geschreven voor het vak Marketing, opleiding Facility management.
College aantekeningen gecombineerd met de powerpoint presentaties van het vak Marketing 2. Bachelor Facility Management. Tweede jaar. In de college aantekeningen wordt ook aangegeven wat een tentamen vraag kan zijn. Naast de college aantekeningen wordt er ook ...
Deze samenvatting bestaat uit (slechts) 7 pagina's waarin vrijwel het hele boek wordt samengevat. Hierbij worden alle zaken en belangrijke woorden genoemd. Daarnaast is alles in verband met elkaar gebracht, zodat je een duidelijk overzicht van het hele boek kr...
Samenvatting voor Marketing Facility Management aan de Hogeschool Rotterdam. De samenvatting is van beide boeken!
Complete samenvatting van het gehele boek marketing kernstof. Inclusief illustraties van modellen e.d.
Samenvatting van hoofdstuk 1 t/m 7 van het boek Werken vanuit een ketenbenadering. In deze samenvatting staan de belangrijkste begrippen samengevat inclusief de aantekeningen uit de lessen van het vak Inkoop. Tentamen in 1 keer behaald met een 8,4 als result...
Samenvatting van de hoofdstukken 1 t/m 6 uit het boek Ondernemen met informatie. In deze samenvatting worden alle belangrijke begrippen duidelijk uitgelegd inclusief voorbeelden die in het tentamen gevraagd worden. Met deze samenvatting heb ik het tentamen in ...
Samenvatting van hoofdstuk 1 t/m 7 van het boek Procesmanagement in de praktijk en hoofdstuk 1 t/m 7 uit het boek Change Management. In deze samenvatting staan de belangrijkste begrippen samengevat inclusief de aantekeningen uit de lessen van de vakken procesm...
Samenvatting van de behandelde stof uit de lessen van het vak Service Design. Deze samenvatting is inclusief afbeeldingen van de modellen en aantekeningen uit de les. Tentamen behaald met een 7,8!
Samenvatting van de hoofdstukken 1 t/m 5 (met 7s model van McKinsey) uit het boek Toegepaste Organisatiekunde van Peter Thuis. In deze samenvatting worden alle belangrijke begrippen duidelijk uitgelegd inclusief voorbeelden en plaatjes van de belangrijke model...
Samenvatting van de hoofdstukken 7 t/m 11 (met 7s model van McKinsey) uit het boek Toegepaste Organisatiekunde van Peter Thuis. In deze samenvatting worden alle belangrijke begrippen duidelijk uitgelegd inclusief voorbeelden en plaatjes van de belangrijke mode...
samenvatting van het 2e hoofdstuk van het boek diensten marketing management (Wouter de Vries en Ton Borchert) 7e druk