- Je bekeek:Samenvatting Merk Positionering hele boek
- Geüpload door:EsmeeWoltjer
- Studie: De Haagse Hogeschool / Communicatie / Positionering
- Boek:Merk Positionering door Karel Jan Alsem & Erik Kostelijk
-
31 pagina's
7 downloads
Uitgebreide samenvatting van Hoofdstuk 1 en hoofstuk 2 van het boek merk positionering. De samenvatting is uitgebreid met elk begrip zorgvuldig uitgelegd om alle theorie rondom merk positionering te begrijpen
Dit is een complete en uitgebreide samenvatting van het vak positionering. Compleet gebaseerd op de hoorcolleges, met de daarbij behorende powerpoint sheets en het boek als leidraad. Inclusief afbeeldingen van modellen en theorieën. Alle belangrijke termen va...
Dit is een complete en uitgebreide samenvatting van het vak marketing. Compleet gebaseerd op de hoorcolleges, met de daarbij behorende powerpoint sheets en het boek als leidraad. Inclusief afbeeldingen van modellen en theorieën. Alle belangrijke begrippen die...
Een uitgebreide samenvatting van het basisboek Methoden en Techniek. Daarnaast staat aan het einde van elk hoofdstuk nog een beknopte samenvatting met de belangrijkste punten. Het boek bestaat uit 9 hoofdstukken, deze staan allemaal in de samenvatting. Schri...
Samenvatting hele boek Norbert Scholl, Ko de Ruijter
Hallo mede-studenten, Dit is een samenvatting van het vak Organisatiecommunicatie van de studie Communicatiemanagement jaar 1. Deze samenvatting heeft mij erg goed op weg geholpen naar het uiteindelijk tentamen! Van mijn klasgenoten kreeg ik erg goede feedbac...
Samenvatting van het hele boek MarCom!
Samenvatting van heel het boek Imagineering: Het creëren van belevingswerelden
1 4 5 6 9 11 14 16 17
Samenvatting van heel het boek Interne communicatie als managementinstrument
Hoofdstukken 1 2 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 25
Samenvatting van het boek Leren Veranderen van Caluwé & Vermaak. Een handboek voor de veranderkundige.
Samenvatting van hoofdstuk 1 t/m 4 van het boek Risico en crisiscommunicatie
Samenvatting van hoofdstuk 1 t/m 3 van Congruente overheidscommunicatie
Hoofdstukken 1 2 6 8 12 13 14
De eerste 10 hoofdstukken samengevat de hoofdstukken hierna gaan over het gebruik van Social Media zoals Twitter en Facebook.
Samenvattingen van het boek Psychologie en Sociologie. Hoofdstuk 1 t/m hoofdstuk 6