- Je bekeek:Summary: Consumer Behaviour
- Geüpload door:Sannevn94
- Studie: Maastricht University / International Business /
- Boek:Consumer Behaviour A European Perspective door Michael R. Solomon & Gary J. Bamossy
- 89 pagina's 5 downloads
Summary Business Performance Measurement Chapter 1 - 8, 11 - 14, 18, 20-22 A. D. Neely 2nd edition 9780521188760
Maastricht University / International Business / Business Performance MeasurementSamenvatting Essentie van Dienstenmarketingmanagement Hele boek (Hoofdstuk 1 tot en met 8) Wouter de Vries & Ton Borchert Tweede druk
Maastricht University / International Business / Marketing Essentie van DienstenmarketingmanagementSamenvatting Grondslagen van de Marketing Hoofdstuk 1,2,3,4,6,7,8,9,10,11,12,13,14 Auteur: Bronis Verhage ISBN: 9789001817855 Druk 8
Maastricht University / International Business / Marketing Grondslagen van de MarketingSamenvatting Marketingcommunicatiestrategie Hoofdstuk 1,2,3,4,5,6,7,8,9,13,14,15,22 Auteurs: J.M.G. Floor W.F. van Raaij ISBN: 9789001834128 7e druk
Maastricht University / International Business / Marketing MarketingcommunicatiestrategieSamenvatting Communicatie handboek Hoofdstuk 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 12 en 13 Wil Michels 9789001863029
Maastricht University / International Business / Communicatie Communicatie handboekSummary Marketing Management: a strategic decision-making approach Chapter 1,2,3,4,5,6,8,9,10,11,12,13,14,16,17,18,19,20 Mullins Orville C. Walker 9780071326377 8th edition
Maastricht University / International Business / Marketing Marketing Management a strategic decision making approachSummary of chapter 1-15 + 18 Statistics for Business and Economics, Third edition Jim Freeman & Eddie Shoesmith 9781408072233
Maastricht University / International Business / Statistiek Statistics for Business and EconomicsSamenvatting De Imagineer - ontwerp beleving met betekenis Hoofdstuk 1 tot en met 5 Gabrielle Kuiper & Bert Smit 9789046902769 Druk 1
Maastricht University / International Business / De Imagineer ontwerp beleving met betekenisSamenvatting Toegepaste Organisatiekunde Hoofdstuk 1 tot en met 11 (hele boek) Peter Thuis 9789001876975 7e druk
Maastricht University / International Business / Bedrijfskunde Toegepaste OrganisatiekundeSamenvatting Ken- en Stuurgetallen voor Personeelsmanagement Hoofdstuk 1,2,3,4,5,7,8,9 R. Baarda C.P.M. Kouwenhoven 9789462152670
Maastricht University / International Business / HR Analytics Ken en Stuurgetallen voor PersoneelsmanagementSummary of chapter 1 - 9 Jim Freeman, Eddie Shoesmith Third edition
Maastricht University / International Business / Statistics Statistics for Business and EconomicsSummary of chapter 10 - 15 + 18 Statistics for Business and Economics, Third edition Jim Freeman & Eddie Shoesmith 9781408072233
Maastricht University / International Business / Statistiek Statistics for Business and EconomicsSummary Transnational Management Chapter 1 - 8 Christopher A. Bartlett & Paul W. Beamish 7th edition 9781259010590
Maastricht University / International Business / Transnational ManagementNederlandse samenvatting - Principles of Marketing Hoofdstuk 2, 3, 4, 5, 7 en 18 Lloyd C. Harris & Nigel Piercy Zevende editie
Maastricht University / International Business / Principles of MarketingBeknopte samenvatting van het Basisboek Marketing Hoofdstukken: 1,2,3,5,6,9,10,11,12,13,14,15,16 Auteur: J.J. Boekema ISBN: 9789001092580 Vijfde druk
Maastricht University / International Business / Marketing Basisboek MarketingSamenvatting - een praktijkgerichte benadering van organisatie en management Hoofdstuk 2,3,5,6,8 Nick van Dam Jos Marcus 9789001850241 Druk 8
Maastricht University / International Business / Management en organisatie Een praktijkgerichte benadering van organisatie en managementOrientatie in de sociale psychologie Alle kerngebrippen van hoofdstuk 1 t/m 10 overzichtelijk en schematisch weergegeven H.A.M. Wilke 9789031319183
Maastricht University / International Business / Sociale Psychologie Orientatie in de sociale psychologieSamenvatting Gedrag, Management en Organisatie Hoofdstuk 1,2,3,6,7,9 zijn samengevat Auteur: Wim Bloemers ISBN: 9789035244955
Maastricht University / International Business / Gedrag Management en OrganisatieEngelstalige begrippenlijst en samenvatting van Digital marketing - Chaffey, hoofdstuk 1, 2, 4, 5, 6, 10, 11 en 12 Alle belangrijke tabellen en figuren staan in de samenvatting! Boek is overbodig om tentamen te halen!
Zuyd Hogeschool / International Business / Online Marketing, Digital Marketing Digital Marketing Strategy Implementation and PraciceSummary chapter 1 - 6
Zuyd Hogeschool / International Business / Business Abroad Minor Export a practical guideAbstract The benefits and drawbacks of OSS have been widely researched and discussed throughout the literature. This has resulted in a broad list of motives debating what aspects of such software are positive or negative in contrast to proprietary software. Ho...
Maastricht University / International Business / Information ManagementNEDERLANDS Dit document bevat een mindmap van de onderzoeksmethode 'observatie' met daarin de voor- en nadelen van observatie, de procedurele stappen nodig zijn om goed te observeren, de verschillende manieren van observeren en de classificatie van verschillen...
Zuyd Hogeschool / International Business / Business Research Methodsmost important assignments of chapter 9, 11 and 14 incl. brief explanation of some calculations
Zuyd Hogeschool / International Business / Treasury & Financeproperly structured and well written essay on Innovative Business Skills
Zuyd Hogeschool / International Business / Innovative BusinessPreparations Exam Strategic Marketing and Strategic Management every possible question is covered e.g.; Problem statement Central question Company objectives Research objective Research questions Macro (DESTEP) Meso (PORTER) Micro (7S model) SWOT TOW...
Zuyd Hogeschool / International Business / Strategic Marketing and Strategic Management