- Je bekeek:Marketing & communications
- Geüpload door:shannahdr
- Studie: Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / Marketing communications
- Boek:Integrated Advertising Promotion and Marketing Communications door Kenneth E. Clow
- 41 pagina's
Uitgebreide samenvatting van het boek Logistics and Supply Chain Management van Martin Christopher
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / Demand Chain Management Logistics and Supply Chain ManagementSamenvatting van het vak International Market Manager (IMM), semester 7 van de opleiding Commerciële Economie aan de Hogeschool van Amsterdam
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / International Market ManagerUitgebreide samenvatting van het boek Strategische en operationele marketingplanning- Kernstof B
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / Strategische marketing Strategische en operationele marketingplanning Kernstof BSummary Marketing Communications. PR Smith, ZE Zook, 6th edition, 2016
TIAS / Master in Business Administration / Marketing Communications Marketing CommunicationsSamenvatting van het boek 'Introductie Basisbegrippen bedrijfseconomie & bedrijfsadministratie' voor finance-gerelateerde vakken.
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / Finance Introductie Basisbegrippen bedrijfseconomie bedrijfsadministratieUitgebreide samenvatting van het boek 'Marktonderzoek' van R. Kooiker.
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / Marktonderzoek MarktonderzoekSamenvatting van het boek 'Essentie van communicatie' (Marketingcommunicatie)
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / Marketingcommunicatie Essentie van CommunicatieEen uitgebreide samenvatting van het boek Strategic Market Management.
Hogeschool van Amsterdam / International Business and Management Studies / Strategic Market Management Strategic Market ManagementEen uitgebreide samenvatting van de hoofdstukken 1, 4, 5 en 7 van het boek.
Universiteit Twente / Communicatiewetenschappen / Marketing Communications Marketing Communications A European PerspectiveSamenvatting van het boek verkoper en verkoop. H1.4 ; H2; H3; H4; H6; H7; H8; H11; H12; H13.
Stenden Hogeschool / Commerciële Economie / verkoop Verkoper en verkoopSamenvatting van marketing, inkoop en sales
Hogeschool van Amsterdam / Marketing, Inkoop & Sales Inkoop Werken vanuit een ketenbenaderingSamenvatting van het hele boek.
Stenden Hogeschool / Commerciële Economie / Marketing Het marketingplanEr zijn een aantal hoorcolleges toegevoegd en 3 proefvragen van het tentamen. Ik heb er een 7.2 voor gehaald. Kan ook gebruikt worden voor het tentamen marketingcommunicatie in de sport of marketingcommunicatiestrategie.
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / Marketingcommunicatiestrategie MarketingcommunicatiestrategieHoofdstuk 13 Reclame Hoofdstuk 14: Online marketingcommunicatie Hoofdstuk 15: Public relations en voorlichting Hoofdstuk 16: Sponsoring Hoofdstuk 17: Promoties Hoofdstuk 18: DM-communicatie Hoofdstuk 19: Winkelcommunicatie Hoofdstuk 20: Persoonlijke verkoop Ho...
Saxion / Commerciële Economie / Marketingcommunicatie MarketingcommunicatiestrategieCOmmunicatie, sport en media. Boek: marketingcommunicatie strategie. Ko Floor & Fred van Raaij
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / Sport media en communicatie MarketingcommunicatiestrategieStrategische marketingplanning H1 tot en met H7 6de druk, Karel Jan Alsem
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / Strategische marketingplanning Strategische marketingplanningSamenvatting van het hele boek voor het vak strategische marketing. Het gaat hierbij om de 5e druk
Stenden Hogeschool / Commerciële Economie / Strategische marketing Strategische marketingplanningSamenvatting van het gehele boek
Stenden Hogeschool / Commerciële Economie / Marketingplan Het marketingplanHoofdstuk 4: Onderdelen van het marketingcommunicatieplan Hoofdstuk 5: Onderzoek naar consument, product en concurrentie Hoofdstuk 6: Marketingcommunicatiedoelgroepen Hoofdstuk 7: Marketingcommunicatiedoelstellingen Hoofdstuk 8: Marketingcommunicatiestrategie ...
Saxion / Commerciële Economie / Marketingcommunicatie MarketingcommunicatiestrategieHoofdstuk 1: Marketingcommunicatie en andere marketinginstrumenten Hoofdstuk 2: Communicatiemix van een onderneming Hoofdstuk 3: Kritiek en regelgeving
Saxion / Commerciële Economie / Marketingcommunicatie MarketingcommunicatiestrategieH9. Marketingcommunicatiestrategie
Saxion / Commerciële Economie / Marketing Grondslagen van de marketingHoofdstuk 12 prijsbeleid en prijsbepaling
Saxion / Commerciële Economie / Marketing Grondslagen van de marketing