- Je bekeek:Grondslagen van marketing
- Geüpload door:jilfaber
- Studie: Hanzehogeschool Groningen / International Business and Languages / Marketing
- Boek:Grondslagen van marketing door Boris Verhage
-
31 pagina's
Goede en effectieve samenvattingen van de volgende hoofdstukken: 1,2,3,7,8,9,14,17,18,19. Voorzien van plaatjes en voorbeelden etc.
uitgebreide samenvatting van het boek grondslagen van marketing, hoofdstukken 1,2,3,4,5,6,7 en 8
Uitgebreide samenvatting over het boek Grondslagen van Marketing
Uitgebreide samenvatting met ondersteunende afbeeldingen
Marketing Fundamentals summery (samenvatting) Chapter (hoofdstuk) 1,2,3,4,5 and 6. An extended summary.
samenvatting voor het tentamen in blok 4 van de opleiding international business and languagess helemaal compleet je hoeft alleen dit te leren het is een compacte versie zodat je niet super veel hoeft te lezen en toch alles eruit kan leren
De grondslagen van marketing Boris Verhage Hoofdstukken een tot zes Druk: 8
Deze samenvatting gaat over de hoofdstukken 1 t/m 5 van de 8e druk van het boek 'Grondslagen van de marketing'.
Deze samenvatting bevat de hoofdstukken 6, 7, 8 en 10 van het boek Grondslagen van de marketing.
Deze samenvatting gaat over de hoofdstukken 1 en 3 (dus niet 2) van het boek 'Grondslagen van de marketing', achtste druk.
Samenvatting van het boek 'Marketing kernstof' van John Smal, Hans Vosmer.
NHL Hogeschool
/
Bedrijfseconomie
/
Marketing
Marketing Kernstof
Samenvatting van het hele boek.
Een uitgebreide samenvatting voor hoofdstuk 1 tot en met 5 van Grondslagen van de Marketing
Uitgebreide samenvatting hoofdstuk 10 reclame. Alles wat je moet weten staat er in vermeldt
Hoofdstukken 1 2 6 8 12 13 14
H9. Marketingcommunicatiestrategie
Dit is een samenvatting van de negende druk van het boek "Marketing: de essentie". Het boek is onderverdeeld in twaalf hoofdstukken en twee bijlagen. In de samenvatting (35 blz.) wordt er geprobeerd om van elke paragraaf de kern weer te geven. Er wordt veel ge...
Hoofdstuk 12 prijsbeleid en prijsbepaling
Hoofdstuk 1: Wat is marketing Hoofdstuk 2: Strategieontwikkeling en marketingplanning Hoofdstuk 3: De marketingomgeving
Hoofdstuk 4: Koopgedrag Hoofdstuk 5: Niet aanwezig Hoofdstuk 6: Marktsegmentatie en positionering