- Je bekeek:Samenvatting marketingmanagement MIC
- Geüpload door:Lucet
- Studie: Hogeschool van Amsterdam / Media, Informatie en Communicatie / Marketingmanagement
-
17 pagina's
Cijfer 8 Stap 1: Wat levert u in? U levert een operationeel marketingplan voor een product-marktcombinatie (PMC) van uw eigen organisatie (of een organisatie naar keuze) in. Bedenkt u daarbij dat het een operationeel marketingplan is en geen strategisch plan....
Dit is een geslaagde NCOI moduleopdracht Marketingmanagement uit 2023. Opdracht: groei in bestaande en potientiele markten. Dit is gedaan met het model van Abell en een positioneringsmatrix. Ze vinden het heel belangrijk dat alle theorie uit de lessen wordt ge...
Dit is een geslaagd moduleopdracht Marketingmanagement uit 2023 van het NCOI. Onderwerp: het verhogen van marktaandeel van maatwerkfinancieringen. Zie de inhoudsopgave voor alle inhoud. De feedback staat op de laatste pagina, geslaagd met een 8.
All chapters are summarized and shown in a clear and easy to understand fashion. Each chapter is easy to natigate to and shown in the appendix. Only the most important elements were summarized. Saves over 500 pages of reading.
Samenvatting modern marketingmanagement Scheers 2e druk 2017 - 85 pagina's - Hele boek
Samenvatting van het boek strategische en operationele marketingplanning van Gebrand Rustenburg, Ton de Gouw, Allert de Geus. Het is een samenvatting van hoofdstuk 1 tot en met 17. NIMA B
Dit is een moduleopdracht Marketingmanagement, onderdeel van de HBO Bachelor Management. Deze opdracht is geschreven voor een fado bandje wat naar Nederland is gekomen waarvoor marketing nodig was. Hiervoor is een operationeel marketingplan geschreven
Duidelijke samenvatting van het boek voor het vak Mediapsychologie, 2e jaar MIC. In deze samenvattingen zitten al de hoofdstukken van het boek verwerkt en aantekeningen van de college's.
Aantekeningen van het vak Mediaplanning. Leerjaar twee, blok 4. Er zitten veel voorbeelden bij en ook een paar oefeningen uitgelegd. Kan gezien worden als samenvatting.
Samenvatting rechten in de creatieve industrie. Aantekeningen/samenvatting boek etc. Ik heb hiermee een 7.2 gehaald.
Samenvatting van de webcollege's van rechten in de creatieve industrie. handig om erbij te hebben tijdens het leren. Wordt veel informatie in verteld die erg relevant is.
Communicatiekaart NL hoofdstuk 1 t/m 9
Dit document bevat alle leervragen van hoofdstuk 1, 2, 3, 4, 5 en 9.
Een uitgebreide samenvatting van het boek Media-ethiek van Huub Evers. Ik heb alle hoofdstukken samengevat behalve hoofdstuk 3.
Een samenvatting van hoofdstuk 1, 4, 6, 8, 9, 11, 20 en 22 van het boek De Media-Explosie van Van Wijk.
Een samenvatting van Wat is onderzoek? van Nel Verhoeven.
samenvatting van het hele boek media ethiek.
Een uitgebreide samenvatting van het artikel 'Televisie Studies' van Joke Hermes & Maarten Reesink.
Een uitgebreide samenvatting van hoofdstuk 1, 2, 3, 4, 7, 8, 9, 10 en 11 (met uitzondering van enkele (sub)paragrafen) van Contentmanagement.
Een uitgebreide samenvatting van de reader van Mediarecht.
Een uitgebreide samenvatting van de volgende hoofdstukken: H1 (1.4) H3 (3.1 en 3.2) H7 (7.1 en 7.2) H8 (8.1, 8.2, 8.4 en 8.5) H11 (11.1 en 11.2) H12 (12.2 en 12.4) H13 (13.1, 13.3 en 13.5) H16 (16.2) Basisboek Bedrijfseconomie.
Samenvatting van alle artikelen voor Trends In De AV Sector.
Samenvatting van de artikelen voor Populaire Cultuur en Media m.u.v. EncodingDecoding van Stuart Hall.
Grondslagen van marketing hoofdstuk 1 t-m 6
de internet scorecard 2.0, Geert jan Smeets en Joost steins Bisshop