- Je bekeek:Samenvatting 'Marketing concepts and strategies, seventh edition'
- Geüpload door:MaxDeFeijter
- Studie: Radboud Universiteit Nijmegen / Bedrijfskunde / Marketing
-
84 pagina's
8 downloads
Uitgebreide samenvatting van hoofdstuk 1 t/m 7 van het boek 'Principles of Marketing' van Philip Kotler.
Operationeel marketingplan, moduleopdracht voor de module marketing NCOI, Scheers: modern marketingmanagement.
Samenvatting van het strategie boek 2017/2018. Samenvatting compleet, en in het Nederlands.
Dit is de samenvatting van de endterm van bedrijfskunde 1e jaar aan de RUG in 2017-2018.
Deze samenvatting heb ik gemaakt voor het leren van mijn tentamen. Ik ben zelf van het snelle leren, met zo min mogelijk doen een zo goed mogelijk cijfer halen. Deze samenvatting kan je dus goed helpen bij het halen van je toets. Laat mij in een review weten...
College aantekeningen van het vak Marketing, college 1 op 8 februari 2017
Samenvatting van het boek 'Marketing kernstof' van John Smal, Hans Vosmer.
NHL Hogeschool
/
Bedrijfseconomie
/
Marketing
Marketing Kernstof
Samenvatting van het hele boek.
Hierbij een samenvatting van Principles of Marketing (15e editie) door Philip Kotler en Gary Armstrong. Deze samenvatting heeft mij geholpen om een ruime voldoende te scoren op het lastige marketing tentamen!
Een uitgebreide samenvatting voor hoofdstuk 1 tot en met 5 van Grondslagen van de Marketing
Uitgebreide samenvatting hoofdstuk 10 reclame. Alles wat je moet weten staat er in vermeldt
Hoofdstukken 1 2 6 8 12 13 14
Hoofdstuk 3 Markt en vraag. Zelf had ik een 8 voor dit hoofdstuk.
H9. Marketingcommunicatiestrategie
Dit is een samenvatting van de negende druk van het boek "Marketing: de essentie". Het boek is onderverdeeld in twaalf hoofdstukken en twee bijlagen. In de samenvatting (35 blz.) wordt er geprobeerd om van elke paragraaf de kern weer te geven. Er wordt veel ge...
Hoofdstuk 12 prijsbeleid en prijsbepaling
Hoofdstuk 1: Wat is marketing Hoofdstuk 2: Strategieontwikkeling en marketingplanning Hoofdstuk 3: De marketingomgeving
Hoofdstuk 4: Koopgedrag Hoofdstuk 5: Niet aanwezig Hoofdstuk 6: Marktsegmentatie en positionering