- Je bekeek:het marketingplan
- Geüpload door:CarlijnHuijbregts
- Studie: Hogeschool Utrecht / Commerciële Economie / Project Introductie Plan
- Boek:Het marketingplan door Pearson
-
21 pagina's
Samenvatting van het hele boek.
Samenvatting van het boek het marketingplan, goed te gebruiken voor tentamens
Samenvatting hoofdstukken 1 - 17 van boek Consumentengedrag, de basis. Handig en duidelijke samenvatting.
Samenvatting van het boek, met begrippenlijst en opsommingen. Goed te gebruiken voor tentamen
Samenvatting boek Inleiding Organisatiekunde. Duidelijke samenvatting van alle hoofdstukken. Ongeveer 30 bladzijdes
Samenvatting communicatie & media, met uitleg van begrippen en opsommingen
Micro-economie, duidelijke uitleg van boek, les en hoorcolleges. Inclusief voorbeelden
Samenvatting van marketing research reader. Bevat artikelellen en trainingen.
Samenvatting marktanalyse, onderdeel marketing strategische en operationele marketingplanning, hoofdstukken verdeeld
Marktanalyse samenvatting economie, marijs en mankiv. Hoofdstukken met voorbeelden en verschillende dingen
Samenvatting van het gehele boek
Uitgebreide samenvatting van Het marketingplan, 4e druk van Esther de Berg en Marian Burk Wood. ISBN: 9789043024631. Dit uittreksel van Het marketingplan is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is compleet...
Er zijn een aantal hoorcolleges toegevoegd en 3 proefvragen van het tentamen. Ik heb er een 7.2 voor gehaald. Kan ook gebruikt worden voor het tentamen marketingcommunicatie in de sport of marketingcommunicatiestrategie.
Hoofdstuk 13 Reclame Hoofdstuk 14: Online marketingcommunicatie Hoofdstuk 15: Public relations en voorlichting Hoofdstuk 16: Sponsoring Hoofdstuk 17: Promoties Hoofdstuk 18: DM-communicatie Hoofdstuk 19: Winkelcommunicatie Hoofdstuk 20: Persoonlijke verkoop Ho...
COmmunicatie, sport en media. Boek: marketingcommunicatie strategie. Ko Floor & Fred van Raaij
Strategische marketingplanning H1 tot en met H7 6de druk, Karel Jan Alsem
Samenvatting van het hele boek voor het vak strategische marketing. Het gaat hierbij om de 5e druk
Hoofdstuk 4: Onderdelen van het marketingcommunicatieplan Hoofdstuk 5: Onderzoek naar consument, product en concurrentie Hoofdstuk 6: Marketingcommunicatiedoelgroepen Hoofdstuk 7: Marketingcommunicatiedoelstellingen Hoofdstuk 8: Marketingcommunicatiestrategie ...
Hoofdstuk 1: Marketingcommunicatie en andere marketinginstrumenten Hoofdstuk 2: Communicatiemix van een onderneming Hoofdstuk 3: Kritiek en regelgeving
H9. Marketingcommunicatiestrategie
Hoofdstuk 12 prijsbeleid en prijsbepaling
An English summary of the book 'Export a practical guide'. This summary includes: - Chapter 1;2;3;4;5;6 and 7.