- Je bekeek:Sales en Accountmanagement
- Geüpload door:manss001
- Studie: Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / Sales en Accountmanagement
- 20 pagina's 3 downloads
Een samenvatting van het boek Salesmanagement hoofdstuk 1, 4, 6 en 12. Samenvatting van het boek Salesmanagement druk 4 (komt overeen met druk 5, die werd mij namelijk aangeraden op school).
Hogeschool Rotterdam / Commerciële Economie / Sales en Accountmanagement SalesmanagementSAMENVATTING PRAKTISCH SALES- EN ACCOUNTMANAGEMENT. H1 T/M H7 + H9. INCLUSIEF MODELLEN EN FORMULES. ROBIN VAN DER WERF, 2013. ISBN: 978-94-9174305-4. COMMERCIELE ECONOMIE
Hogeschool NCOI / Commerciële Economie / Sales en accountmanagement Praktisch sales en accountmanagementSamenvatting van de tentamenstof van het tentamen Marktonderzoek. Volledige samenvatting.
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie /Samenvatting van het vak Sales en Accountmanagement. De belangrijkste onderwerpen zijn behandeld. Verduidelijk door bijgevoegde afbeeldingen uit het boek, en zelf gemaakte tabellen. Basisboek Sales hoofdstuk 1, 2, 6, 8 en 10 Principes van Internetmarketing hoo...
Hogeschool Leiden / Commerciële Economie / Sales en accountmanagement Basisboek Sales Principes van InternetmarketingEen samenvatting van het tentamen Sportsponsoring, opleiding Commerciele Economie afstudeerrichting Sportmarketing.
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie /Uitgebreide samenvatting SPSS. Hoofdstuk 3,5,6,7,8,10,11,12,13,15. Aantal pagina's: 27. Opleiding Commerciele Economie
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie /Samenvatting sales en accountmanagement (van Willem van Putten, Annette Schenk en Faust Mertens) van h1 tm h4
Fontys Hogescholen / International Business and Languages / Sales en accountmanagement Sales en accountmanagementSamenvatting van het boek verkoper en verkoop. H1.4 ; H2; H3; H4; H6; H7; H8; H11; H12; H13.
Stenden Hogeschool / Commerciële Economie / verkoop Verkoper en verkoopOverzichtelijke samenvatting, alle hoofdstukken samengevat.
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / CE, marketing Principes van MarketingSamenvatting van het hele boek.
Stenden Hogeschool / Commerciële Economie / Marketing Het marketingplanStrategische marketingplanning van Karel Jan Alsem. 6de druk. Kwalitatief goede samenvatting om ruim een voldoende te kunnen halen!
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / Strategische marketingplanning Strategische marketingplanningEr zijn een aantal hoorcolleges toegevoegd en 3 proefvragen van het tentamen. Ik heb er een 7.2 voor gehaald. Kan ook gebruikt worden voor het tentamen marketingcommunicatie in de sport of marketingcommunicatiestrategie.
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / Marketingcommunicatiestrategie MarketingcommunicatiestrategieHoofdstuk 13 Reclame Hoofdstuk 14: Online marketingcommunicatie Hoofdstuk 15: Public relations en voorlichting Hoofdstuk 16: Sponsoring Hoofdstuk 17: Promoties Hoofdstuk 18: DM-communicatie Hoofdstuk 19: Winkelcommunicatie Hoofdstuk 20: Persoonlijke verkoop Ho...
Saxion / Commerciële Economie / Marketingcommunicatie MarketingcommunicatiestrategieBoek: sportsponsoring activeren! nieuwste uitgave van augustus 2013. Schrijver: Wim Lagae. Te gebruiken bij het vak sportsponsoring (of overige vakken). Kwalitatief goede samenvatting, ik heb het vak behaald met een 7.3
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / Sportsponsoring Sportsponsoring activerenCOmmunicatie, sport en media. Boek: marketingcommunicatie strategie. Ko Floor & Fred van Raaij
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / Sport media en communicatie MarketingcommunicatiestrategieStrategische marketingplanning H1 tot en met H7 6de druk, Karel Jan Alsem
Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / Strategische marketingplanning Strategische marketingplanningSamenvatting van het hele boek voor het vak strategische marketing. Het gaat hierbij om de 5e druk
Stenden Hogeschool / Commerciële Economie / Strategische marketing Strategische marketingplanningSamenvatting van het gehele boek
Stenden Hogeschool / Commerciële Economie / Marketingplan Het marketingplanHoofdstuk 4: Onderdelen van het marketingcommunicatieplan Hoofdstuk 5: Onderzoek naar consument, product en concurrentie Hoofdstuk 6: Marketingcommunicatiedoelgroepen Hoofdstuk 7: Marketingcommunicatiedoelstellingen Hoofdstuk 8: Marketingcommunicatiestrategie ...
Saxion / Commerciële Economie / Marketingcommunicatie MarketingcommunicatiestrategieHoofdstuk 1: Marketingcommunicatie en andere marketinginstrumenten Hoofdstuk 2: Communicatiemix van een onderneming Hoofdstuk 3: Kritiek en regelgeving
Saxion / Commerciële Economie / Marketingcommunicatie MarketingcommunicatiestrategieH9. Marketingcommunicatiestrategie
Saxion / Commerciële Economie / Marketing Grondslagen van de marketingHoofdstuk 12 prijsbeleid en prijsbepaling
Saxion / Commerciële Economie / Marketing Grondslagen van de marketing