- Je bekeek:International Market Manager
- Geüpload door:shannahdr
- Studie: Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / International Market Manager
-
47 pagina's
2 downloads
Uitgebreide samenvatting van het boek Logistics and Supply Chain Management van Martin Christopher
Uitgebreide samenvatting van het boek Strategische en operationele marketingplanning- Kernstof B
Engelse samenvatting van het boek Integrated Advertising, Promotion, and Marketing Communications
Samenvatting van het boek 'Introductie Basisbegrippen bedrijfseconomie & bedrijfsadministratie' voor finance-gerelateerde vakken.
Uitgebreide samenvatting van het boek 'Marktonderzoek' van R. Kooiker.
Samenvatting van het boek 'Essentie van communicatie' (Marketingcommunicatie)
Een uitgebreide samenvatting van het boek Strategic Market Management.
Samenvatting van het boek verkoper en verkoop. H1.4 ; H2; H3; H4; H6; H7; H8; H11; H12; H13.
Overzichtelijke samenvatting, alle hoofdstukken samengevat.
Samenvatting van marketing, inkoop en sales
Samenvatting van het hele boek.
Strategische marketingplanning van Karel Jan Alsem. 6de druk. Kwalitatief goede samenvatting om ruim een voldoende te kunnen halen!
Er zijn een aantal hoorcolleges toegevoegd en 3 proefvragen van het tentamen. Ik heb er een 7.2 voor gehaald. Kan ook gebruikt worden voor het tentamen marketingcommunicatie in de sport of marketingcommunicatiestrategie.
Hoofdstuk 13 Reclame Hoofdstuk 14: Online marketingcommunicatie Hoofdstuk 15: Public relations en voorlichting Hoofdstuk 16: Sponsoring Hoofdstuk 17: Promoties Hoofdstuk 18: DM-communicatie Hoofdstuk 19: Winkelcommunicatie Hoofdstuk 20: Persoonlijke verkoop Ho...
COmmunicatie, sport en media. Boek: marketingcommunicatie strategie. Ko Floor & Fred van Raaij
Strategische marketingplanning H1 tot en met H7 6de druk, Karel Jan Alsem
Samenvatting van het hele boek voor het vak strategische marketing. Het gaat hierbij om de 5e druk
Samenvatting van het gehele boek
Hoofdstuk 4: Onderdelen van het marketingcommunicatieplan Hoofdstuk 5: Onderzoek naar consument, product en concurrentie Hoofdstuk 6: Marketingcommunicatiedoelgroepen Hoofdstuk 7: Marketingcommunicatiedoelstellingen Hoofdstuk 8: Marketingcommunicatiestrategie ...
Hoofdstuk 1: Marketingcommunicatie en andere marketinginstrumenten Hoofdstuk 2: Communicatiemix van een onderneming Hoofdstuk 3: Kritiek en regelgeving
H9. Marketingcommunicatiestrategie
Hoofdstuk 12 prijsbeleid en prijsbepaling