- Je bekeek:Brand Design - Ruud Boer
- Geüpload door:judithbb
- Studie: NHL Hogeschool / Commerciële Economie / Branding
- Boek:Brand Design door Ruud Boer
-
18 pagina's
11 downloads
Dit is een samenvatting van het boek Branding van de auteurs Andy Mosmans en Patrick van Thiel. Hoofdstukken 5, 6, 8, 9, 10, 11 en 12
Duidelijke samenvatting van het boek Brand Design 6e editie, kort en bondig geschreven.
Dit is een samenvatting van H1 t/m H8 van het boek Brand Design van Ruud Boer (6e druk). Het is een uitgebreide en complete samenvatting met afbeeldingen en voorbeelden uit het boek voor de duidelijkheid.
Duidelijke samenvatting Wat is onderzoek van Nel Verhoeven. Hoofdstuk 1 t/m 11
Samenvatting van het boek Brand Design van Ruud Boer. Hoofdstuk 1 t/m 7 Pearson Education NL | 5e druk, 2015 | 9789043032315
Deze samenvatting bevat de hoofdstukken 1 t/m 5. Succes! Ik heb met deze samenvatting een 9,6 behaald!
Deze samenvatting bevat de hoofdstukken 6 & 7 van het boek Brand Design. Ook bevat het aanvullende informatie van het boek Business Model Generatie en het extra artikel start-up branding: een goed begin, is het halve merk. Informatie uit de lessen is er ook aa...
In dit document worden de hoofdstukken 1 t/m 7 behandeld.
Samenvatting van het boek Brand Design van Ruud Boer. Er zijn verschillende voorbeelden gegeven in de samenvatting. Ook heb ik gebruik gemaakt van plaatjes.
Dit is een samenvatting van de vier modules die in het digital boek My Edumundo worden behandeld.
Samenvatting Transmedia storytelling van René Boonstra. Nederlandstalig | Paperback, 169 blz. Boom Uitgevers Amsterdam | 1e druk, 2015 EAN: 9789462364301
Branding Summary 2018 | University of Amsterdam | MSc Business Administration | Master Marketing | September - mid October
Samenvatting Brand Design. Schrijver: Ruud de Boer 4e druk
Boek: Brand Design Auteur: Ruud Boer Vierde Editie
Focuspunten statistiek jaar 2 Commerciële Economie
Samenvatting leidinggeven Commerciële Economie jaar 2
Samenvatting innovatie en ondernemen / design thinking jaar 2
Samenvatting Marketing Communicatie, Esther de Berg Hoofdstuk 1,2,3,4,5,8,10,11
Korte samenvatting Hoofdlijnen Nederlands Recht Hoofdstuk 1,2,4,8,9,10,12
Rijtjes en begrippen principes van marketing hoofdstuk 2,8,9,10
Samenvatting van Brandmanagement. Het boek van Ruud Boer Brand Design, druk 5.
Uitgebreide samenvatting van Brand Design, 3e druk van R. Boer. ISBN: 9789043013970. Dit uittreksel van Brand Design is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is compleet samengevat.
Samenvatting van het hele boek MarCom!
Hier een uitgebreide samenvatting van het boek MarCom- Handboek marketingcommunicatie. Deze samenvatting bevat de hoofdstukken 3 t/m 8 Aan het einde van de samenvatting heb ik nog een handig overzicht gemaakt.
Hoofdstuk 13 Reclame Hoofdstuk 14: Online marketingcommunicatie Hoofdstuk 15: Public relations en voorlichting Hoofdstuk 16: Sponsoring Hoofdstuk 17: Promoties Hoofdstuk 18: DM-communicatie Hoofdstuk 19: Winkelcommunicatie Hoofdstuk 20: Persoonlijke verkoop Ho...