- Je bekeek:Samenvattingen Grondslagen van de Marketing Hoofdstuk 4 t/m 6
- Geüpload door:remcobs
- Studie: HAS Hogeschool / Bedrijfskunde en Agribusiness / Retail Marketing
- Boek:Grondslagen van de marketing door B Verhage
-
16 pagina's
2 downloads
Gedetailleerde samenvatting van de hoofdstukken 11, 14 & 16 van het boek Grondslagen van de Marketing Marketing 9789001817855
Uitgebreide samenvatting van Grondslagen van de marketing, 8e druk van Bronis Verhage. ISBN: 9789001817855. Dit uittreksel van Grondslagen van de marketing is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is comple...
Samenvatting van het boek grondslagen van de marketing h7 t/m 14
Deze samenvatting bevat alle schema's en tabellen, alle betekenissen van begrippen en voorbeelden zodat je het beter begrijpt. Deze samenvatting zorgt ervoor dat je goed voorbereid bent op je tentamen.
Hoofdstuk 1 tot en met 3 grondslagen van de marketing B. verhaege
Een samenvatting van "Grondslagen van de marketing" van de auteur Bronis Verhage
Grondslagen van marketing hoofdstuk 1 t-m 6
Uitgebreide samenvatting van Grondslagen van de marketing, 7e druk van B. Verhage. ISBN: 9789001765415. Dit uittreksel van Grondslagen van de marketing is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is compleet s...
Een samenvatting van het marketingboek 'Grondalagen van de Marketing' geschreven door B. Verhage.
Een uitgebreide samenvatting voor hoofdstuk 1 tot en met 5 van Grondslagen van de Marketing
hoofdstuk 9 grondslagen. Vooral begrippen.
Uitgebreide samenvatting hoofdstuk 10 reclame. Alles wat je moet weten staat er in vermeldt
Hoofdstukken 1 2 6 8 12 13 14
Samenvatting van het boek grondslagen van de marketing. Uitgebreid en duidelijk.
Samenvatting van de grondslagen van marketing
Duidelijke samenvatting van het boek Grondslagen van de marketing, de 8e druk.
Hoofdstuk 1, 4, 7, 9, 10, 11, 12, 13
H9. Marketingcommunicatiestrategie
Hoofdstuk 12 prijsbeleid en prijsbepaling
Hoofdstuk 1: Wat is marketing Hoofdstuk 2: Strategieontwikkeling en marketingplanning Hoofdstuk 3: De marketingomgeving
Hoofdstuk 4: Koopgedrag Hoofdstuk 5: Niet aanwezig Hoofdstuk 6: Marktsegmentatie en positionering