- Je bekeek:Summary Steve Krug - Don't make me think!
- Geüpload door:Shiny
- Studie: Rijksuniversiteit Groningen / Informatiekunde / Usability
- Boek:Don t make me think door Steve Krug
-
7 pagina's
2 downloads
OLERE 2024 Study Guide BRAND NEW!! [QUESTIONS AND CORRECT ANSWERS) VERIFIED ANSWERS Act - CORRECT ANSWER means the Licensed Professional Counselors Act, 59 O.S. SS 1901 et seq., as amended. Administrative Procedures Act ("APA") - CORRECT ANSWER means Arti...
This document contains a summary of ALL LECTURES of the 2020/2021 edition of the Strategic Management of Organisations and ICT course offered at Utrecht University (course code: INFOB3SMI). Each lecture has been summarized in depth and provides a solid overvie...
Samenvatting van het boek 'Understanding the Digital World', geschreven in collegejaar 2018/2019. Mijn eindcijfer voor dit vak was een 8.2.
Samenvatting Wetenschappelijke Onderzoeksmethoden (de Grasple opdrachten) uit collegejaar 2019/2020.
Midterm Samenvatting Computationeel denken uit collegejaar 2019/2020. Het begint met een bladzijde specifieke dingen waar ik moeite mee had. Deze heb ik gewoon laten staan, maar hierna begint dus de echte samenvatting per college. Mijn eindcijfer voor dit vak ...
Samenvatting voor het eindtentamen van productsoftware 2019/2020. Let op: niet alle artikelen zijn samengevat, maar dit was ook niet zo zeer nodig voor het tentamen. Voor de rest een uitgebreide samenvatting. Mijn eindcijfer voor dit vak was een 7.1.
Summary of lectures of the course Social Media at the University of Groningen. A course for Information Science / Informatiekunde.
Deze samenvatting bevat alle literatuur voor het vak Informatie- en Kennismanagement (IKM), zoals het vak gegeven is in het studiejaar 2017/2018 in het tweede jaar van informatiekunde aan de UvA. De samenvatting is 44 pagina's lang (11000 woorden) en gemaakt a...
Samenvatting van het boek "Information Management Setting The Scene Volume 1" van Ard Huizing en Erik de Vries.
Designing interactive systems, a comprehensive guide to HCI, UX and interaction design
Dit is een samenvatting voor het van Analysemethoden en -technieken van de opleiding Informatiekunde aan de UvA. Het bevat o.a. informatie uit het boek Essentials of Statistics van Triola)
Deze samenvatting geeft een overzicht van alle termen met uitleg die behandeld worden tijdens het vak opgedeeld per college (HC 1 tot HC 8) en omvat o.a. Privaatrecht, Contracten, Intelligent Agents, Informatietussenpersonen, Octrooi, Auteursrecht, DRM, Grondw...
Deze samenvatting van E-Business gaat over het eerste deel van het vak en bevat de onderdelen E-commerce, E-commerce Presence, E-commerce systems, Internet, Security, Encryption.
Deze samenvatting behandeld het tweede onderdeel van het vak E-Business en omvat de onderdelen: Business Models, Raising Capital, B2C, B2B, Supply Chain Management, Marketplaces, E-Commerce Retail en Amazon.
Deze samenvatting van het vak Product Software bevat alle belangrijke informatie van het vak opgedeeld per college (2016/2017). De besproken onderdelen zijn Product Software Organizational Structure, Product Software Industry, Business Models, Web Services, Sa...
Samenvatting van het vak Informatie en Organisatie van het eerste jaar van Informatiekunde aan de Universiteit van Amsterdam.
Samenvatting van de literatuur van het vak Informatie en Organisatie van het eerste jaar van Informatiekunde aan de Universiteit van Amsterdam.
Alle hoofdstukken van het boek "Dit is onderzoek" door Ben Baarda samengevat in een document van 22 pagina's. Alle begrippen zijn in deze samenvatting behandeld.
Samenvatting van het vak MJC IV; Geschiedenis van Media en Journalistieke cultuur. Hoorcolleges en artikelen.
Media and Journalistic Culture II: Introduction Journalism Studies. A summary of information from the sheets used in lectures and information from the reader.
Thinking Through Communication communicatieboek geschreven door Sarah Trenholm. De hoofdstukken 1 tot en met 7 zijn samengevat in het Engels.
Samenvatting van de teksten Fundamentele Pragmatiek 1, 2, 3, 4 en 5.