- Je bekeek:Samenvatting Strategische Marketing
- Geüpload door:larsruigrok98
- Studie: Hogeschool Leiden / Commerciële Economie / Strategische Marketing
- Boek:Strategische Marketingplanning door Karel Jan Alsem
-
20 pagina's
Het is een uitgebreide en overzichtelijke samenvatting over de stof van de hoofdstukken 1 t/m 11. In deze samenvatting vind je o.a. handige voorbeelden en afbeeldingen die aansluiten op het boek. Bij elk paragraaf in de samenvatting zijn pagina nummers te vind...
Strategische marketingplanning samenvatting 7e druk Karel Jan Alsem bijna hele boek. h1 t/m h12. Ik had een 7.4, dat moet jou ook lukken!
Uitgebreide samenvatting van het boek ' strategische marketingplanning' van Alsem. Gemaakt voor de opleiding bedrijfskunde, een 7,9 gehaald door middel van deze samenvatting. Makkelijk leesbaar.
Samenvatting Verhage, Bronis; Inleiding tot de Marketing Hoofdstukken 1,2,3,4,6,7,8,10,11 i.c.m. colleges Strategische Marketing HvA
Samenvatting van het hele boek voor het vak strategische marketing. Het gaat hierbij om de 5e druk
Samenvatting marketing 2 van de hoofdstukken 1 t/m 11 van het boek 'Strategisch marketingplanning'
Samenvatting van Strategische marketingplanning van Karel Jan Alsem. 9789001820626. 6e druk met figuren ter illustratie.
Dit is een samenvatting van een groot deel van het boek.
Samenvatting van hoofdstuk 1 t/m 11 van het boek: Strategische Marketingplanning. Auteur: Karel Jan Alsem. Mét belangrijke illustraties uit het boek. Docent Hanzehogeschool: Ilja Hagenauw.
Uitgebreide samenvatting van het boek Strategische en operationele marketingplanning- Kernstof B
Uitgebreide samenvatting van Strategische marketingplanning, 6e druk van K.J. Alsem. ISBN: 9789001820626. Dit uittreksel van Strategische marketingplanning is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is comple...
Strategische marketingplanning van Karel Jan Alsem. 6de druk. Kwalitatief goede samenvatting om ruim een voldoende te kunnen halen!
Samenvatting Sales (Basisboek sales, Robin van der Werf). Commerciële Economie, jaar 1. Zeer uitgebreid met veel voorbeelden.
Samenvatting actiemarketing en social media. Boek 1: Social Media Marketing van Sjef Kerkhofs & Robbert Gangadin, hoofdstuk 2, 4, en 5 t.m . 5.4. Boek 2: Complete handboek van Actiemarketing van Ed van Eunen, hoofdstuk: 1,2,3,4 en 6. Volledig samengevat met du...
Samenvatting Management & Organisatie, hoofdstuk 1 t/m 7. Digitale leeromgeving Edumundo. Uitgebreid met visuele voorbeelden (matrixen, figuren, etc.). Jaar 2, blok 3. Hogeschool Leiden.
Samenvatting Financieel Management 3, hoofdstuk 9, 10, 15, 16, 17 en 18. Basisboek Bedrijfseconomie (Drs. Wim Koetzier & Drs. Rien Brouwers). Jaar 2, blok 3.
Samenvatting marketing en relatiemanagement Thomassen: H1 (blz 14-53), (blz 54-67), (blz 78-85), (blz 108-139) & (blz 140-161). Nima 2017: (blz 5-28) & (blz 35-50). EBOOK NIPO: (blz 1-19) NIMA 2016: (blz 41-49) & (blz 6-40).
Rijtjes en begrippen principes van marketing hoofdstuk 2,8,9,10
Heldere samenvatting voor het vak/boek Strategische Marketing. Geschikt voor studie alsmede geïnteresseerde.
Samenvatting Strategische Marketing (Strategische Marketingplanning, Karel Jan Alsem) Hoofdstuk 2, 3.2, 3.3, 4.4, 4.5, 5.2, 5.6, 6, 7, 8.1 t/m 8.3, 9, 10 en 11.1 t/m 11.4. Commerciële Economie, jaar 2, blok 1.
Strategische marketingplanning H1 tot en met H7 6de druk, Karel Jan Alsem
Samenvatting Bedrijfsethiek H 1,2,4,5,6,7,8 en 14. Commerciële Economie, jaar 2, blok 1.
Samenvatting Marketingcommunicatie, (Marketingcommunicatie Strategie, J.M.G. Floor & W.F. van Raaij). Goede prijs voor goede kwaliteit. Commerciële Economie, Jaar 1
Samenvatting van het vak Strategische marketing, hierbij is het boek gebruikt en extra aantekeningen van de leraar en vanuit de PowerPoints
Samenvatting Marketing toepassing, (Principes van Marketing, Philip Kotler). Commerciële Economie, jaar 1.