- Je bekeek:Swot analyse
- Geüpload door:Reweena
- Studie: De Haagse Hogeschool / Accountancy / marketing
-
1 pagina's
2 downloads
Duidelijke samenvatting geschreven vanuit Inleiding tot de marketing van Bronis Verhage. BEHAALD CIJFER: 8,1 De samenvatting bevat de volgende hoofdstukken: 1. Wat is marketing? 2. Marketingplanning en strategieontwikkeling 3. Koopgedrag van klanten 4. Mark...
uitgebreid management samenvatting van een rapport
Samenvatting van H1 t/m H13 van het boek Marketing.
Samenvatting hoofdstuk 1 t/m 10 (hele boek)
Dit is een voorbeeld van een managementletter over boekhoudprogramma Twinfield.
Adviesrapport over bedrijf Desibo. Schoenendoos project.
publieksartikel en uitgebreide bronnen onderbouwing
Samenvatting van accounting information systems tot en met paragraaf 5.1
Samenvatting van het boek 'Marketing kernstof' van John Smal, Hans Vosmer.
NHL Hogeschool
/
Bedrijfseconomie
/
Marketing
Marketing Kernstof
Samenvatting van het hele boek.
Een uitgebreide samenvatting voor hoofdstuk 1 tot en met 5 van Grondslagen van de Marketing
Uitgebreide samenvatting hoofdstuk 10 reclame. Alles wat je moet weten staat er in vermeldt
Hoofdstukken 1 2 6 8 12 13 14
H9. Marketingcommunicatiestrategie
Dit is een samenvatting van de negende druk van het boek "Marketing: de essentie". Het boek is onderverdeeld in twaalf hoofdstukken en twee bijlagen. In de samenvatting (35 blz.) wordt er geprobeerd om van elke paragraaf de kern weer te geven. Er wordt veel ge...
Hoofdstuk 12 prijsbeleid en prijsbepaling
Hoofdstuk 1: Wat is marketing Hoofdstuk 2: Strategieontwikkeling en marketingplanning Hoofdstuk 3: De marketingomgeving
Hoofdstuk 4: Koopgedrag Hoofdstuk 5: Niet aanwezig Hoofdstuk 6: Marktsegmentatie en positionering