- Je bekeek:Marketing de essentie H1 Marketing
- Geüpload door:Kyravdm
- Studie: Windesheim / Small Business en Retail Management / Marketing
- Boek:Marketin de essentie door Philip Kotler, Gary Armstrong
-
5 pagina's
Samenvatting van het boek Brand Design van Ruud Boer. Er zijn verschillende voorbeelden gegeven in de samenvatting. Ook heb ik gebruik gemaakt van plaatjes.
Deze samenvatting bevat de hoofdstukken; 1.1, H3, H4 en 6.1 t/m 6.2 Succes! Ik heb met deze samenvatting een 9 behaald!
samenvatting van het boek grondslagen van de marketing met afbeeldingen uit de powerpoints van de docent en uit het boek.
Samenvatting Marketing de essentie. H1 Marketing. Wat is marketing? Het marketingproces. Marketingmanagementconcepten
Hoofdstuk 5 samengevat. Erg handig bij het studeren.
Duidelijke samenvatting van hofdstuk uit het marketingboek: grondslagen van de marketing
Marketing de essentie HS 1
Samenvatting van het boek 'Marketing kernstof' van John Smal, Hans Vosmer.
NHL Hogeschool
/
Bedrijfseconomie
/
Marketing
Marketing Kernstof
Samenvatting van het hele boek.
Deze samenvatting geeft eerst een uitgebreide samenvatting van Hoofdstuk 3 t/m 12 (een soort overzichtelijke weergave van het boek), gevolgd door een mini-samenvatting per hoofdstuk. Maak de samenvatting zo lang als je zelf wilt: aan jou de keus!
Een uitgebreide samenvatting voor hoofdstuk 1 tot en met 5 van Grondslagen van de Marketing
Uitgebreide samenvatting hoofdstuk 10 reclame. Alles wat je moet weten staat er in vermeldt
Hoofdstukken 1 2 6 8 12 13 14
H9. Marketingcommunicatiestrategie
Dit is een samenvatting van de negende druk van het boek "Marketing: de essentie". Het boek is onderverdeeld in twaalf hoofdstukken en twee bijlagen. In de samenvatting (35 blz.) wordt er geprobeerd om van elke paragraaf de kern weer te geven. Er wordt veel ge...
Hoofdstuk 12 prijsbeleid en prijsbepaling
Hoofdstuk 1: Wat is marketing Hoofdstuk 2: Strategieontwikkeling en marketingplanning Hoofdstuk 3: De marketingomgeving
Hoofdstuk 4: Koopgedrag Hoofdstuk 5: Niet aanwezig Hoofdstuk 6: Marktsegmentatie en positionering