- Je bekeek:Strategische Marketingplanning
- Geüpload door:daniellek
- Studie: Hogeschool van Amsterdam / Commerciële Economie / Strategische marketingplanning
- Boek:Strategische marketingplanning door karel jan alsem
-
14 pagina's
Het is een uitgebreide en overzichtelijke samenvatting over de stof van de hoofdstukken 1 t/m 11. In deze samenvatting vind je o.a. handige voorbeelden en afbeeldingen die aansluiten op het boek. Bij elk paragraaf in de samenvatting zijn pagina nummers te vind...
Strategische marketingplanning van Karel Jan Alsem. 6de druk. Kwalitatief goede samenvatting om ruim een voldoende te kunnen halen!
Strategische marketingplanning samenvatting 7e druk Karel Jan Alsem bijna hele boek. h1 t/m h12. Ik had een 7.4, dat moet jou ook lukken!
Uitgebreide samenvatting van het boek ' strategische marketingplanning' van Alsem. Gemaakt voor de opleiding bedrijfskunde, een 7,9 gehaald door middel van deze samenvatting. Makkelijk leesbaar.
Samenvatting marketing 2 van de hoofdstukken 1 t/m 11 van het boek 'Strategisch marketingplanning'
Samenvatting van Strategische marketingplanning van Karel Jan Alsem. 9789001820626. 6e druk met figuren ter illustratie.
Samenvatting van het boek Strategische Marketingplanning van Karel Jan Alsem. Hoofdstukken 234561011
Samenvatting van hoofdstuk 1 t/m 11 van het boek: Strategische Marketingplanning. Auteur: Karel Jan Alsem. Mét belangrijke illustraties uit het boek. Docent Hanzehogeschool: Ilja Hagenauw.
Samenvatting Strategische Marketing (Strategische Marketingplanning, Karel Jan Alsem) Hoofdstuk 2, 3.2, 3.3, 4.4, 4.5, 5.2, 5.6, 6, 7, 8.1 t/m 8.3, 9, 10 en 11.1 t/m 11.4. Commerciële Economie, jaar 2, blok 1.
Uitgebreide samenvatting van Strategische marketingplanning, 6e druk van K.J. Alsem. ISBN: 9789001820626. Dit uittreksel van Strategische marketingplanning is met zorg samengesteld en is goed te gebruiken als ondersteuning bij het studeren. Het boek is comple...
Samenvatting van het hele boek voor het vak strategische marketing. Het gaat hierbij om de 5e druk
Er zijn een aantal hoorcolleges toegevoegd en 3 proefvragen van het tentamen. Ik heb er een 7.2 voor gehaald. Kan ook gebruikt worden voor het tentamen marketingcommunicatie in de sport of marketingcommunicatiestrategie.
Strategische marketingplanning H1 tot en met H7 6de druk, Karel Jan Alsem
Boek: sportsponsoring activeren! nieuwste uitgave van augustus 2013. Schrijver: Wim Lagae. Te gebruiken bij het vak sportsponsoring (of overige vakken). Kwalitatief goede samenvatting, ik heb het vak behaald met een 7.3
COmmunicatie, sport en media. Boek: marketingcommunicatie strategie. Ko Floor & Fred van Raaij
Te gebruiken voor het tentamen; marketingcommunicatie strategie of communicatie, sport en media.
Hele boek samengevat. Tentamen behaald met een 7.1. Zowel te gebruiken voor de Commerciële economie en de sportmarketing. Boek: management en organisatie van Marcus en van Dam. ISBN: 9789001809676
Kwalitatief goede samenvatting van het boek key- accountmanagement van M. Dingena
Hoofdstuk 13 Reclame Hoofdstuk 14: Online marketingcommunicatie Hoofdstuk 15: Public relations en voorlichting Hoofdstuk 16: Sponsoring Hoofdstuk 17: Promoties Hoofdstuk 18: DM-communicatie Hoofdstuk 19: Winkelcommunicatie Hoofdstuk 20: Persoonlijke verkoop Ho...
Hoofdstuk 4: Onderdelen van het marketingcommunicatieplan Hoofdstuk 5: Onderzoek naar consument, product en concurrentie Hoofdstuk 6: Marketingcommunicatiedoelgroepen Hoofdstuk 7: Marketingcommunicatiedoelstellingen Hoofdstuk 8: Marketingcommunicatiestrategie ...
Hoofdstuk 1: Marketingcommunicatie en andere marketinginstrumenten Hoofdstuk 2: Communicatiemix van een onderneming Hoofdstuk 3: Kritiek en regelgeving
H9. Marketingcommunicatiestrategie